מינויים

מיכל ורקל מונתה למנהלת בית הספר למקצועות הדיגיטל

מיכל ורקל מונתה למנהלת בית הספר למקצועות הדיגיטל Digitalent: "שיווק דיגיטלי עבר תמורות דרמטיות בשנים האחרונות ומשימתנו היא להבטיח שהמועמדים שיוצאים לשוק מחזיקים אצלם את הכישורים והידע הרלוונטיים והחדשניים ביותר" 
מערכת ice | 
מיכל ורקל (צילום רותם אזולאי)
בית הספר למקצועות הדיגיטל Digitalent הודיעה על מינויה של מיכל ורקל למנהלת המוסד. בהודעה לתקשורת צוין כי לורקל 20 שנות ניסיון בניהול, שיווק ופיתוח עסקי במוסדות השכלה גבוהה והכשרה מקצועית, כשבתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת מכללת רמת גן.
מיכל ורקל, מסרה לרגל המינוי: "שיווק דיגיטלי עבר תמורות דרמטיות בשנים האחרונות ומשימתנו היא להבטיח שהמועמדים שיוצאים לשוק מחזיקים אצלם את הכישורים והידע הרלוונטיים והחדשניים ביותר". 
 
ורקל תחליף בתפקידה את מאשה דשקוב, מייסדת ובעלים של Digitalent שניהלה את בית הספר בשבע השנים מאז הקמתו. דשקוב תמשיך להיות מעורבת באסטרטגיית הצמיחה של החברה בתור יו״רית פעילה והבעלים. 
 
"בית הספר בשל לניהול מקצועי של מיכל ורקל המביאה איתה ניסיון רב במוסדות לימוד גדולים. אני מפנה כעת את הפוקוס לניהול מיזמים נוספים שהקמתי בתחום הכשרה ותעסוקה הנמצאים בשלבי השקה וגיוס משקיעים", מסרה דשקוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה