מינויים

מורן פליקס מונה לסמנכ"ל תכנון ורישוי בקבוצת רם אדרת

מורן פליקס מונה לסמנכ"ל תכנון ורישוי בקבוצת רם אדרת. בשיתוף עם צוותו ינהל פליקס את כל הליכי התכנון והרישוי של הפרויקטים בקבוצה
מערכת ice | 
מורן פליקס (צילום יוהנס פלטן)
מורן פליקס, תושב יוקנעם, מונה לסמנכ"ל תכנון ורישוי בקבוצת רם אדרת. בשיתוף עם צוותו ינהל פליקס את כל הליכי התכנון והרישוי של הפרויקטים בקבוצה. פליקס (40) הוא בוגר תואר ראשון מהטכניון בהנדסת מבנים ועבד בשנים האחרונות בחברת רם אדרת כמנהל אזור. לפני כן שימש כמנהל פרויקטים ומנהל אזור בחברות נדל"ן מהמובילות בשוק. 
מחלקתו של פליקס כוללת 5 מנהלי פרויקטים ומנהל נוסף שיהיה אמון על ניהול מערכת BIM מתוך כוונה לבצע ולנהל את כל תהליכי התכנון בקבצה באמצעות ה-BIM. פליקס מסר כי "אני מודה למנכ"לי רם אדרת שנתנו בי את האמון ואני שמח להיכנס לתפקיד חדש ומאתגר בחברה. במסגרת תפקידי אפעל לקצר את משך הזמן בין תכנון הפרויקט ליציאתו לביצוע, תוך שימוש במערכות ידע חכמות וכוח אדם מצוין".
 
רמי בסירטמן, מנכ"ל ובעלים משותף בקבוצת רם אדרת: "בשנה האחרונה קבוצת רם אדרת גדלה משמעותית והיום יש לנו אלפי יח"ד בתהליכי תכנון, שיווק וביצוע. תהליכי התכנון, הבקרה והרישוי דורשים כוח אדם מיומן שעוסק רק בהם, ולכן החלטנו על חיזוק תהליכי התכנון והרישוי בקבוצה. מורן מביא אתו הרבה ידע וניסיון ואני מאחל לו ולנו הרבה בהצלחה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה