מינויים

נחשף המינוי הראשון של מנכ"ל שופרסל

אשת תקשורת ויחסי ציבור טלי תובל שעבדה בצמוד למשרד של רני רהב מאז שנת -2017 מונתה לסמנכ"לית תקשורת, קשרי משקיעים, רגולציה וממשל של רשת הקמעונאות הגדולה שופרסל
מערכת ice | 
טלי תובל (צילום ישראל הדרי, פלאש 90/ יוסי אלוני)
הבוקר (ראשון) דווח כי טלי תובל המשמשת כסמנכ"לית במשרד שירותי התקשורת ויחסי הציבור רני רהב בחמש השנים האחרונות, תתמנה בקרוב לסמנכ"לית שופרסל לנושא תקשורת, רגולציה וקשרי משקיעים וקהילה.
מדובר במינוי הראשון של אורי וטרמן כמנכ"ל הרשת. במהלך הזעזועים בשופרסל תובל הייתה חלק משמעותי מעבודת השיווק והתקשורת ברני רהב ועבדה באפן צמוד עם הרשת, כעת היא עברה צד ותצטרף לשורות החברה.
  
כמו כן תובל מחזיקה בניסיון של כ-15 שנים בתחום הדוברות ויחסי הציבור. והצטרפה לרהב ב-2017  ב-2021 הקימה יחד עם רהב חברת בת בשם "רהב קשרי משקיעים IR" שתובל משמשת כמנכ"לית שלה, ששופרסל נמנית בין הלקוחות שלה. ברהב תקשורת סירבו להגיב. תובל סירבה להתייחס.
 
כזכור יו"ר שופרסל איציק אברכהן הכריע בשאלת זהות המנכ"ל החדש שיחליף את עופר בלוך. אורי וטרמן, ששימש מנכ"ל רשת BE פארם, קיבל לידיו את התפקיד הבכיר ביותר ברשת הקמעונאות שעברה לא מעט טלטלות לאחרונה. וטרמן נחשב לאיש אמונו של היו"ר איציק אברכהן, כאשר כיהן כאמור כמנכ"ל BE, רשת הפארם של שופרסל. עתה, הוא ייכנס לתפקיד שיועד לאורי קילשטיין בתחילה, אך בחר את ההצעה לשמש כמנכ"ל רשת קארפור המתחרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה