מינויים

מנכ"ל חדש לחברת האינטרנט המובילה: המייסד יהפוך ליו"ר

חברת נטורל אינטליג'נס ממנה את יונתן אידלסהיים כמנכ"ל. אידלסהיים יחליף בתפקיד את ניר גרינברג, מייסד החברה ששימש כמנכ"ל מאז הקמתה וכעת יעבור לתפקיד יושב הראש הפעיל של חברת אינטרנט שהיא מובילה עולמית בתחום ההשוואות המקוונות. במסגרת הריענון החברה תיפרד מכ-10 עובדים
מערכת ice | 
יונתן אידלסהיים מנכל נטורל אינטליגנס (צילום סטודיו DHM)
חברת האינטרנט נטורל אינטליג'נס (Natural Intelligence) מודיעה היום (יום ג') על מינויו של יונתן אידלסהיים לתפקיד מנכ"ל החברה. אידלסהיים יחליף בתפקידו את ניר גרינברג, מייסד החברה ששימש כמנכ"ל מיום הקמתה בשנת 2009 וכעת יעבור לתפקיד של יושב ראש פעיל. 
אידלסהיים (45) הוא בעל למעלה מ-17 שנות ניסיון בהובלה וניהול של פעילות עסקית גלובאלית בחברות אינטרנט בינלאומיות, והצטרף לנטורל אינטליג'נס לפני כשבע שנים. טרם הצטרפותו לחברה שימש בשורה של תפקידים בענקית המשחקים העולמית 888, כשהאחרון שבהם היה דירקטור העומד בראש אחת החטיבות העסקיות. לאחר מכן שימש כיועץ לחברות גיימינג בינלאומיות. 
מאז הצטרפותו לנטורל אינטליג'נס שימש אידלסהיים כמנהל החטיבות העסקיות פינטק וגיימינג, ומילא תפקיד מרכזי בקידום הפעילות המסחרית מול מאות לקוחות החברה, ובנייה של מנועי צמיחה חדשים ברחבי העולם. בנוסף על תפקידו כמנכ"ל הוא ימשיך לכהן בוועד המנהל של חברת Sidelines. אידלסהיים הוא בעל תואר בכלכלה ומדעי המחשב מאוניברסיטת בר אילן, ומתגורר עם משפחתו ברמת השרון.
 
"במהלך שבע שנות פעילותו בנטורל אינטליג'נס, יונתן עשה עבודה נהדרת בהצמחת החברה. המעבר לתפקיד המנכ"ל הוא צעד טבעי. יונתן מכיר את החברה ואת התעשייה שבה היא פועלת לעומק ולרוחב ואני בטוח שיעשה עבודה מצוינת גם בתפקידו החדש כמנכ"ל. אני מאחל ליונתן הצלחה ומאמין ביכולתו להמשיך ולהצעיד את החברה קדימה אל הישגים ושיאים חדשים", אמר מייסד החברה ניר גרינברג. "מינויו של יונתן למנכ"ל, לצדי כיו"ר פעיל, והרחבת הדירקטוריון שלנו, יוצרים מכפיל כוח משמעותי עבור החברה, כשהיא נערכת לנצל את ההזדמנויות האסטרטגיות המלהיבות שלפניה".
גרינברג הסביר כי כיו"ר פעיל הוא יתמקד בהקמת קווי עסקים חדשים, בשיתופי פעולה אסטרטגיים וברכישת חברות. "יש לנו כיום הזדמנות לפתח מוצרים ואפיקים עסקיים חדשים, חלקם בצורה אורגנית וחלקם באמצעות רכישות, ואני מתכוון למקד את העשייה שלי בהם", אמר.
למינוי המנכ"ל החדש יתלווה גם שינוי במבנה הארגוני של החברה, שיאחד בין מחלקות ופונקציות שונות בארגון, במטרה לחזק את פעילות הליבה של החברה, להפוך אותה לרווחית יותר, להאיץ את צמיחתה, לפתח אפיקים עסקיים חדשים ולהיערך לרכישות עתידיות. כחלק משינוי זה תיפרד החברה תיפרד מכ-10 עובדים. 
נטורל אינטליג'נס (Natural Intelligence) היא חברת אינטרנט ומובילה עולמית בתחום ההשוואות המקוונות, ופיתחה פלטפורמה טכנולוגית שעוזרת לצרכנים לקבל החלטות מושכלות בזמן קצר. החברה הוקמה בשנת 2009 ומעולם לא גייסה מימון חיצוני. מותגיה הצרכניים המובילים - Top10.com ו-BestMoney.com מושכים עשרות מיליוני מבקרים מדי חודש, ולחברה מאות לקוחות ושותפים עסקיים, ביניהם מהמותגים המובילים בעולם. כיום מעסיקה החברה למעלה מ-440 עובדים ממטה החברה ומרכז המו"פ שבבניין ToHa במרכז תל אביב, ובמשרדים נוספים בארצות הברית, בריטניה ואוסטרליה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה