מינויים

חברת הרילוקיישן הבינלאומית מכריזה על מינוי נשיא חדש

WHR Global ממנה נשיא חדש, כריס לגרמן, שבמהלך 20 שנותיו ב-WHR שימש כיועץ, כמנהל שירותי לקוחות ולאחרונה כמנהל התפעול הגלובלי. בנוסף מקדמת WHR עובדים קבועים לתפקידי מנהל תפעול גלובלי ומנהל שירותי לקוחות
מערכת ice | 
רילוקיישן (צילום pixabay, pexels)
חברת WHR Global, Inc (WHR), המובילה בתעשייה העולמית למיקום מחדש של עובדים, הודיעה כי כריס לגרמן יהיה הנשיא החדש שלה, והוא ייכנס לתפקידו באופן מידי. קידום זה משקף את מסירותו של כריס ל-WHR ולתעשיית הניוד העולמית. במהלך 20 שנות כהונתו ב-WHR, כריס שימש בעבר כיועץ מיקום מחדש, מנהל שירותי לקוחות ולאחרונה כמנהל התפעול הגלובלי.
כמנהל התפעול, כריס הדריך צוות של מנהלי שירות לקוחות בכל משרדי WHR בארצות הברית, שווייץ וסינגפור. WHR עוזרת לכמה מהארגונים הגלובליים הגדולים ומקימה מחדש עשרות אלפי עובדים ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם. WHR מתמחה הענקת צוות מיקום מחדש ייעודי עבור כל עובד שעובר מיקום, שירות מקיף מלא וזמינות 24/7 לכל אורך מסע המיקום מחדש שלו. כהוכחה להצלחה של כריס ב- כמנהל תפעול, WHR איבדה רק לקוח תאגידי אחד בהיסטוריה בת 27 השנים שלה, שהיא תוצאה ישירה של התשוקה של כריס לשירות הטוב ביותר מסוגו.
מנכ"ל WHR, רוג'ר ת'רון, מאמין שכריס ימשיך להניע את הצלחת השירותים והטכנולוגיה של WHR. "כריס סייע לצמיחה שלנו ב-20 השנים האחרונות וימשיך את המהירות של ההתרחבות הגלובלית שלנו. אני גאה מאוד בכך שהוא חלק מ-WHR", אמר ת'רון.
"אני גאה ואסיר תודה על ההזדמנות הזו ואני מצפה להניע את הצמיחה הנוספת של WHR", אמר לגרמן.
 
בנוסף, והחל באופן מיידי, WHR הודיעה גם כי הת'ר הס קודמה למנהלת התפעול הגלבולי, והיא תויבל את כל מנהלי שירותי הלקוחות בארצות הברית, שווייץ וסינגפור. WHR הודיעה גם כי פיטר ג'אנוטה קודם לתפקיד מנהל שירותי לקוחות, בתוקף באופן מיידי. הת'ר ופיטר נמצאים ב-WHR במשך 14 שנים כל אחד, ושניהם מגלמים את הגישה מוכוונת השירות של WHR לניידות גלובלית ומנהלים בהצלחה תוכניות מיקום מחדש עבור חברות Fortune 500.
WHR Global (WHR) היא חברה גלובלית פרטית, לניהול רילוקיישן/עיתוקים של עובדים, המובחנת במבנה של אספקת שירותי משלוח מדוקדקים וקפדניים והטכנולוגיה הקניינית החדשנית ביותר שלה. ל-WHR יש משרדים בוויסקונסין, שווייץ וסינגפור. עם שיעור שימור לקוחות של 100% בעשר השנים האחרונות, WHR ממשיכה למצב את עצמה כספקית האמינה בעיתוק עובדים גלובלי. WHR ממשיכה למצב את עצמה כמובילה המהימנה ברילוקיישן גלובלי של עובדים. WHR פועלת על פי החזון והתשוקה שלה לקידום חיים קדימה ((Lives Forward® ולהפיכת המורכבות לפשוט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה