מינויים

הכירו את המנהל החדש בהתאחדות התעשיינים

אביב חצבני מונה לתפקיד מנהל איגוד תעשיות המזון בהתאחדות. "תקופה מאתגרת הכוללת אתגרים גלובליים בשרשראות האספקה המשפיעים על הענף והתעשייה כולה"
מערכת ice |  1
אביב חצבני (צילום פוטו פרג)
אביב חצבני מונה היום (שני) לתפקיד מנהל איגוד תעשיות המזון בהתאחדות התעשיינים. חצבני עובד בהתאחדות התעשיינים כבר 10 שנים. הוא התחיל את דרכו ככלכלן באגם הכלכלה והוביל את פרויקט הפחתת הנטל הרגולטורי והטמעת פרקטיקת (RIA (Regulatory Impact Assessment עד שנקבעו אלו בהחלטת ממשלה. במשך ניהל את מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים ומונה למנהל תחום החירום בארגון. 
 
בהודעה הרשמית על המינוי, מסר המנהל הנכנס: "אני נרגש לקבל על עצמי את הובלת איגוד תעשיות המזון בהתאחדות בתקופה מאתגרת, הכוללת אתגרים גלובליים בשרשראות האספקה המשפיעים על ענף המזון ותעשיית המזון. אנו נמשיך להוביל את האיגוד וחבריו להתמודדות עם יוקר הייצור וסימטריה בין הרגולציה בישראל לזו הנהוגה בקרב יצרנים בחו"ל, נסייע לחברות בכניסה להשקעות בחדשנות וכן בפיתוח ענף הפוד-טק כחלק אינטגרלי מאיגוד תעשיות המזון. איגוד תעשיות המזון הוא הבית של יצרני המזון השונים, גדולים וקטנים כאחד".
 
יו"ר איגוד התעשיינים, דודי מנביץ', אמר על מינויו של חצבני: "אביב מביא עימו ניסיון בתוך התאחדות התעשיינים ומחוצה לה ומכיר היטב את הארגון. אין לי ספק שיחד נוכל להוביל את האיגוד להצלחה, גם בתקופה מאתגרת זו, בה קיימת חשיבות עצומה לתעשיית המזון ולחקלאות הישראלית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אביב הוא האחראי הראשי על המונופולים בענף המזון
    נתי 05/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שומר על המונופולים
    סגור