מינויים

חברת האנרגיה הירוקה מודיעה על מינוי סמנכ"ל כספים חדש

סולגרין - החברת האנרגיה הישראלית הכריזה על מינויו של ירון אמזלג לתפקי סמנכ"ל הכספים, אמזלג מגיע שבאמתחתו ניסיון רב בתחום ובחברות גדולות
מערכת ice | 
ירון אמזלג (צילום ירון סאדי)
חברת האנרגיה הציבורית סולגרין מודיעה הבוקר (רביעי) על מינויו של ירון אמזלג (43) לתפקיד משנה למנכ"ל וסמנכ"ל כספים של החברה. לפני כן, מילא ירון אמזלג שורה של תפקידים בכירים, בין היתר תפקידי סמנכ"ל הכספים ומנכ"ל בחברת ארקיע קווי תעופה ישראליים. אמזלג הוא בעל תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה מהפקולטה למנהל עסקים באוניברסיטה העברית. 
 
תום שפרן, מנכ"ל סולגרין התייחס למינוי ואמר: "אנחנו מברכים על הצטרפותו של ירון אמזלג לחברת סולגרין. ירון מביא עמו ידע ורזומה רחב ומגוון בתחום הפיננסי והניהולי, ועם נסיון רב בתפקידים חוצי ארגון מתאגידים משמעותיים, ואנו משוכנעים כי יתרום באופן משמעותי לצמיחתה של סולגרין בתקופה הקרובה".
ירון אמזלג, סמנכ"ל הכספים ומשנה למנכ"ל בסולגרין החדש אמר: "אני שמח ונרגש להצטרף לחברת סולגרין ולקבוצת ג'נריישן קפיטל. תחום האנרגיה המתחדשת הינו תחום מרתק, הנמצא בשיאה של מהפכה של ממש, וסולגרין הינה אחת השחקניות שיובילו אותה בישראל ובשווקים הגלובליים בהם היא פועלת, המתאפיינים בפוטנציאל צמיחה משמעותי אשר ימומש במהלך השנים הקרובות".
 
סולגרין הינה חברת העוסקת בתחום האנרגיה המתחדשת אשר מתמחה בייזום, פיתוח, מימון, הקמה, תפעול ותחזוקה של מתקנים לייצור חשמל מאנרגיות מתחדשות באמצעות טכנולוגיית PV לטווח ארוך. החברה נמצאת בשליטת קרן האנרגיה והתשתיות ג'נריישן קפיטל. סולגרין מקדמת כיום פרויקטים בישראל, באיטליה, בגרמניה בארה"ב וביוון. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה