מינויים

קבוצת עוגן הכריזה על מינוי חדש לתפקיד סמנכ"ל הפיתוח

לפי הודעת החברה אלדן קיי הוא סמנכ"ל הפיתוח ושותפויות של הקבוצה. המינוי מגיע בשל ניסיונו הרב בתחום
מערכת ice | 
אלדן קיין (צילום יחצ)
קבוצת עוגן הכריזה הבוקר (רביעי) על מינויו של אלדן קיי לתפקיד סמנכ"ל פיתוח ושותפויות בקבוצה אשר מתעסק בחום הפיננסי-חברתי וכוללת שישה ארגונים ללא כוונת רווח. בקבוצה מסבירים כי לקיי ניסיון של למעלה מ-15 שנה בניהול תוכניות והובלה של צוותי פיתוח משאבים ושותפויות בארץ ובעולם הרחב. כמו כן קיי החל בעולמות החינוך, ראשית במכינות קדם-צבאיות ולאחר מכן כיהן במשך כ-3 שנים כמנהל התוכנית בעמותת חברים בטבע היוזמת, מקימה ומלווה גרעינים קהילתיים של יוצאי אתיופיה.
כאמור עוגן היא קבוצה פיננסית-חברתית הכוללת שישה ארגונים ללא כוונת רווח, אשר עוסקים במתן אשראי ובהעצמה פיננסית של אוכלוסיות מאותגרות כלכלית בישראל. לעוגן קרנות הלוואה ע"ס כ-500 מיליון שקלים והיא מספקת אשראי נגיש ונוח לאוכלוסיות שמתקשות להשיג אשראי בתנאים הוגנים או בכלל, ובהן יחידים ומשפחות בעלי הכנסה נמוכה, זוגות בדרכם לרכישת דירתם הראשונה, עסקים זעירים וקטנים ומוסדות ללא כוונת רווח.
 
כמו כן, בהודעת החברה נכתב כי קבוצת עוגן שואפת להשלים את ההלוואות הניתנות ללקוחותיה בליווי פיננסי ובמנטורינג אשר יסייעו למשקי בית, עסקים ומלכ"רים לצלוח מציאות כלכלית מאתגרת. קבוצת עוגן העניקה עד היום כ- 70,000 הלוואות, בהיקף של כ- 2 מיליארד שקלים בשנת 2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה