מינויים

איקאה מרעננת את הצמרת: זו סמנכ"לית השיווק החדשה

מיכל בן חיים אלעזר, לשעבר ראש מערך המוצרים והחדשנות של סודהסטרים העולמית, תשמש סמנכ"לית השיווק החדשה של הרשת ותחליף את אפרת צור, שכיהנה בתפקיד ב-9 השנים האחרונות
מערכת ice |  3
איקאה (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
מינוי חדש בהנהלת איקאה. מיכל בן חיים אלעזר מונתה לסמנכ"לית השיווק של איקאה ישראל. בן חיים אלעזר, לשעבר ראש מערך המוצרים והחדשנות של סודהסטרים העולמית, תחליף את אפרת צור, שכיהנה בתפקיד בתשע השנים האחרונות.
בן חיים, בעלת נסיון עשיר בניהול, פיתוח עסקי ואסטרטגיה שיווקית תוביל את מערך השיווק ותהיה אמונה על בניית האסטרטגיה השיווקית והדיגיטלית, התקשורת והמדיה, שיתופי הפעולה של החברה ויצירת מנועי צמיחה חדשים לאיקאה בישראל.

בן חיים אלעזר, החלה את דרכה המקצועית בעולם הפרסום ולאחר מכן הצטרפה לקימברלי קלארק, שם מילאה שורת תפקידי ניהול בכירים בתחום השיווק, הובילה מהלכים אסטרטגיים וניהלה פורטפוליו עשיר של מותגים בינלאומיים ומקומיים ביניהם האגיס, ניקול, קלינקס, לילי ועוד.
בתפקידה האחרון הובילה בן חיים את תחום המוצרים והחדשנות במטה הגלובלי של סודהסטרים החולש על  46 מדינות ברחבי העולם, תוך עבודה צמודה ומשותפת עם ההנהלה הבכירה של פפסיקו העולמית.
שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה ישראל, מסר כי: "ברצוני להביע תודה והוקרה לאפרת על השותפות והעשייה הרבה שהובילה את איקאה בישראל להישגים משמעותיים ולאחל למיכל הצלחה בתפקידה החדש. אין לי ספק שניסיונה הרב של מיכל בשילוב עם מקצועיותה ואישיותה יובילו את איקאה לשיאים חדשים בזירה הקמעונאית והעסקית שמתפתחת כל הזמן ומציבה בפנינו אתגרים חדשים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שירות לקוחות לא מקצועי שכלל לא מכיר את מוצרי הרשת.
    אריק 09/2025/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ניתן לקבל מענה רציני - כל השירות הטלפוני חובבני, מתסכל ומוציא את החשק לקנות שם. אין גם כל דרך לפנות אליהם בכתב. השירות הטלפוני בשבדיה מקצועי יותר אבל זמן ההמתנה ארוך מידי והשיחות יקרות. ז עדיף לשלם יותר, לקבל סחורה באיכות טובה יותר ולא להישאר מתוסכל.
    סגור
  • 2.
    שרות גרוע
    רוזנפלד יואב 08/2025/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שרות גרוע ללא תקנה לא אקנה יותר באיקאה
    סגור
  • 1.
    שרות גרוע
    רוזנפלד יואב 08/2025/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יעזרו חילופי כח אדם השרות כל כך גרוע,לא עונים לטלפונים יושבות ילדות שלא מבינות דבר בשרות מטרטרים את הלקוח כאילו משחק ילדים עסק לא רציניהייתי אומר דוחה להכנס לשם במידה ולא תשנו את הרגלי השרות הגרועים הקהל יצביע ברגליים!!!!!!!!!!!!!!שמי רוזנפלד יואב תז 050844695 פלא 0526646514
    סגור