מינויים

איגוד ההייטק הישראלי בחר: זה היו"ר החדש - הישן

הבחירה במריאן כהן אושרה במסגרת האסיפה הכללית של האיגוד שהתקיימה בשבוע שעבר
מערכת ice | 
מריאן כהן (צילום יחצ)
נשיא קבוצת מר, מריאן כהן, נבחר לקדנציה שנייה כיו"ר איגוד ההיי-טק הישראלי בהתאחדות התעשיינים. הבחירה במריאן אושרה במסגרת האסיפה הכללית של האיגוד שהתקיימה בשבוע שעבר.
יו"ר איגוד ההיי-טק בהתאחדות התעשיינים, מריאן כהן: "אני מודה לחברים באיגוד ההיי-טק על האמון שנתנו בי ושבחרו בי לקדנציה נוספת. כמו כן אני מודה לכל חברי ההנהלה היוצאת על התרומה והעבודה הרבה במהלך השנתיים האחרונות ומברך את חברי ההנהלה הנכנסת. אנו עומדים בפני תקופה מאתגרת לתעשייה, למשק ולמדינה, ונעבוד ונתרום יחד לקידום והצגת האתגרים והמכשולים הניצבים בפני תעשיית ההיי-טק לטובת הכלכלה, המשק ומדינת ישראל".
 
איגוד ההיי-טק הישראלי, המייצג את חברות ההיי-טק המובילות בישראל, חרט על דגלו לקדם את הפיתוח, הייצור והייצוא של התעשייה, להגדיל את היקף המועסקים בתחום ולצמצם פערים בין תעשיית ההיי-טק לתעשייה המקומית, תוך גישור על פערים גיאוגרפיים, חברתיים, מגדריים ואחרים. האיגוד וכך גם התעשייה והתעשיינים החברים בו, ימשיכו לפעול בשקיפות, שיוויוניות וסובלנות, להם אנחנו מחויבים בפני עובדינו, חברינו וכלל החברה הישראלית. אני מזכיר שהאיגוד נקי מכל השקפה או פעילות פוליטית והוא מייצג את חברות היי-טק אל מול הממשלה, בעבודה משותפת ומסייע בהסרת חסמים העלולים להיווצר בעקבות רגולציה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה