מינויים

מתחזקת: אודי וינטראוב מונה לנשיא לפיתוח עסקי בוואן טכנולוגיות

וואן טכנולוגיות ממשיכה להתחזק כחלק מקידום אסטרטגיית הצמיחה שלה. בחברה הודיעו על צירופו של אודי וינטראוב לנשיא לפיתוח עסקי
מערכת ice | 
אודי וינטראוב (צילום ענבל מרמרי)
וואן טכנולוגיות מקדמת מהלך נוסף לקידום אסטרטגיית הצמיחה שלה. הקבוצה מחזקת את שדרת הניהול, ומצרפת לשורותיה את אודי וינטראוב, שכיהן עד אשתקד כמנכ"ל קבוצת מלם-תים, לתפקיד נשיא לפיתוח עסקי. מטרת צירופו של וינטראוב לצוות הניהולי הינה להרחיב את פעילות וואן בתחומי פעילות אסטרטגיים, שסומנו כבעלי פוטנציאל צמיחה משמעותי, לצד כניסה לתחומי פעילות חדשים באמצעות מיזוגים ורכשים.
וינטראוב הינו מנהל מוערך בקהילת ה-IT הישראלית וכיהן כמנכ"ל מלם-תים במשך שש שנים עד שהודיע בקיץ האחרון על פרישתו מהתפקיד. קודם לכן, כיהן כמנכ"ל חברת הבת של מלם-תים, תים טלקום, ולפני כן שימש בתפקידי ניהול בכירים.

עדי אייל, מנכ"ל וואן טכנולוגיות, בירך: "צירופו של אודי לקבוצת וואן הוא מהלך בעל ערך אסטרטגי רב עבורנו. אודי מביא עימו ניסיון רב בשוק ה-IT הישראלי והיכרות מעמיקה עם הלקוחות הפועלים בו, הוא יתמוך בהאצת מגמת הצמיחה שמאפיינת את וואן בשנים האחרונות, הן באמצעות העמקת העשייה בתחומי הפעילות הקיימים, והן על ידי מיזוגים ורכישות בתחומי פעילות משלימים, בהתאם לאסטרטגיה העסקית של קבוצת וואן להרחיב דרך קבע את מגוון המוצרים והשירותים שאנו מציעים ללקוחותינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה