מינויים

ה'כרישה' של קשת 12 בג'וב חדש: זה הריאליטי בו תשתתף

האודישנים לעונה החדשה של רוקדים עם כוכבים בקשת 12 כבר לקראת סיום וכעת גם אחת הנשים החזקות והעשירות בישראל, יסמין לוקץ', שמככבת בסדרה 'הכרישים', תשתתף
מערכת ice | 
יסמין לוקאץ (צילום סלי פרג)
אחרי שנודע היום (חמישי) כי קשת 12 אישרו רשמית שגם דורון בן דוד שמגלם את דמותו של סטיב בלהיט 'פאודה' בנטפליקס ייקח חלק בעונה, כאשר התכנית, בהפקת טדי הפקות, נמצאת בליהוקים בימים אלה ותעלה בהמשך השנה בקשת 12, מסתבר כי יש עוד הפתעה אחת גדולה.
על פי TMI, גם כוכבת 'הכרישים' יסמין לוקץ', אשת העסקים וכוכבת תכנית המיזמים תצטרף לעונה החדשה. מדובר באחת הנשים המשפיעות בעמק הסליקון מייסדת ומנכ"לית ICON, ששבה לארץ אחרי שני עשורים, כאשר תככב בעונה החדשה של ריאלטי הריקודים.
בעונה הקרובה ייקחו חלק שמות נוצצים כמו דנה גרוצקי, קובי מימון, עופר שכטר, דידי הררי, ברק שמיר, אלה לי להב, בן דוד ואפילו הזמרת נרקיס שנודע שתהיה הראשונה אי פעם שתשתתף כאישה עם רקדנית.
 
מדובר בשמחה גואטה, הדוגמנית וכוכבת הישרדות וניב מדר, שעשו גם הן את האודישן לעונה השנייה של רוקדים עם כוכבים כשכולם כרגע מחכים לתשובות כדי לראות את הליהוקים הסופיים. 
כזכור, בספלוב קטפה לאחרונה קמפיין שמן במיוחד אחרי שנבחרה לעצב ולפרסם  מותג בגדי ילדים שיימכר בבלעדיות בטרמינל איקס, רשת האופנה שנמצאת בבעלותו של איש העסקים והבעלים של קבוצת פוקס, הראל ויזל, בו תכניס לכיסה מעל מיליון שקל בשנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה