מינויים

משרד עוה"ד שוב ושות' ממנה שתי שותפות חדשות

עו"ד שושי בירזון היא בעלת תואר במשפטים עם התמחות במימון ותואר במנהל עסקים מאוניברסיטת רייכמן, ועורכת דין משנת 2003. עו"ד הילה לביא יתים גם היא בעלת תואר במשפטים עם התמחות במימון ותואר במינהל עסקים מאוניברסיטת רייכמן ועורכת דין משנת 2004
מערכת ice |  1
מינויים חדשים בשוב ושות (צילום יחצ)
עורכות הדין הילה לביא יתים ושושי בירזון מונו לשותפות במשרד עוה"ד שוב ושות'. משרד שוב ושות' הוקם על ידי עו"ד משה שוב ז"ל בשנת 1957 ונחשב לאחד המשרדים הגדולים והמובילים בארץ בתחום המקרקעין התכנון והבנייה וההתחדשות העירונית.
המשרד מנוהל על ידי עו"ד שמואל שוב המשמש כשותף מנהל, ואחיו עוה"ד אביעד שוב. נעמה שיף, צבי שוב ומלי רוזנבלום הם שותפים במשרד. עוה"ד שושי בירזון והילה לביא יתים שמועסקות במשרד מזה שנים רבות כעורכות דין בכירות, הן השותפות הראשונות מחוץ למשפחה. משרד שוב ושות' מעסיק כיום 25 עורכי דין, 9 מתמחים וצוות מקצועי.
עו"ד שושי בירזון, היא בעלת תואר במשפטים עם התמחות במימון ותואר במנהל עסקים מאוניברסיטת רייכמן, ועורכת דין משנת 2003. עו"ד הילה לביא יתים גם היא בעלת תואר במשפטים עם התמחות במימון ותואר במינהל עסקים מאוניברסיטת רייכמן ועורכת דין משנת 2004. שתיהן מתמחות זה שנים ארוכות בייצוג בעסקאות מקרקעין וליווי פרויקטים משלב התכנון ועד לשלב הביצוע. ליטיגציה וייעוץ משפטי בתחום הנדל"ן, על כל היבטיו, ובכלל זאת הליכי תכנון ובנייה, היטל השבחה, חוזים, הפקעות וכו'
עו"ד שמואל שוב, שותף מנהל במשרד שוב ושות' מציין: "שושי והילה מהוות חלק בלתי נפרד ממשפחת שוב ושות'. עבודתן המקצועית והמסורה, הידע הרב שצברו במהלך השנים וההערכה הרבה לה הן זוכות מלקוחות המשרד הביאו להחלטה לצרף אותן כשותפות".
 
משרד שוב ושות' מדורג זה שנים על ידי החברות דן אנד ברדסטריט ובי.די.אי כמשרד מוביל בתחומי המקרקעין, התכנון והבנייה והתחדשות עירונית. הוא חתום על מספר רב של תקדימים משפטיים בתחום ועל לקוחותיו נמנות חברות הנדל"ן הגדולות בענף, אלפי בעלי קרקעות פרטיות ויזמים. המשרד נותן ללקוחות מעטפת ואף ייעוץ עסקי בכל היבטי הנדל"ן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עשו שפתיים באותו מקום
    עינת 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על גבר לא היו כותבים את זה.
    סגור