מינויים

מטרופוליס מתחדשת: הכירו את מנהלת השיווק והמכירות החדשה

חברת מטרופוליס הודיעה כי מינתה את גלית פולק למנהלת שיווק ומכירות. לפני כן פולק ניהלה את מחלקת התקשורת השיווקית בבנק הפועלים בארבע וחצי השנים האחרונות
מערכת ice | 
גלית פולק (צילום ענבל מרמרי)
חברת מטרופוליס מודיעה היום (חמישי) כי מינתה את גלית פולק למנהלת שיווק ומכירות. לפני כן פולק ניהלה את מחלקת התקשורת השיווקית בבנק הפועלים בארבע וחצי השנים האחרונות. לפני כן ניהלה את השיווק בבנק איגוד במשך שש שנים וטרם משרה זו עבדה בחברת יוניליוור. לפולק תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן.
החברה נמצאת בבעלות על חברות הנדל"ן אלייד ואלדר. כיום החברה מקדמת ביצוע, תכנון ורישוי של כ-40 פרויקטים של פינוי בינוי ותמ"א בעיקר במרכז הארץ.
 
מנכ"ל מטרופוליס, אודי בלום, מסר: "אנחנו שמחים לקבל לשורותינו את גלית. מטרופוליס נמצאת בנקודת מפנה, היקפי הפעילות גדלו משמעותית והחברה מתברגת בצמרת חברות הנדל"ן למגורים. גלית עתירת הניסיון הצטרפה לשורותינו בכדי לסייע לחברה להגדיל את נוכחותנו במרחב הנדל"ני ולהפוך את מטרופוליס לשם המוכר בכל בית בישראל".
גלית פולק הוסיפה: "אני מודה לאודי על האמון ונרגשת להיכנס לעולם הנדל"ן לאחר עשור בעולם הבנקאות. תחום הנדל"ן נוגע בכל בית ובכל משפחה בישראל, ותחום ההתחדשות העירונית הוא מנוע צמיחה בעל חשיבות רבה בתחום המגורים. כמי שעסקה בהתנהלות פיננסית, המעבר לנדל"ן הוא המשך ישיר בסיוע לאנשים בהגשמת חלומם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה