מינויים

זה משרד רואי החשבון שמתחזק: הרכש החדש נחשף

פיינאלי קונטרול פיננסי מודיעה היום (חמישי) על רכישת הפעילות העסקית של משרד רביב - ייעוץ וניהול חשבונאי. יוליה לוי, מייסדת פיינאלי קונטרול מסרה כי המיזוג "יעניק גישה לכוח אדם מקצועי ומוביל"
מערכת ice |  2
אירוע החתימה (צילום יח"צ)
פיינאלי קונטרול פיננסי, חברה שהוקמה ומנוהלת על ידי רו"ח יוליה לוי, המתמחה בניהול פיננסי אסטרטגי והשבחת חברות, מודיעה היום (חמישי) על רכישת הפעילות העסקית של משרד רביב – ייעוץ וניהול חשבונאי, שמשרדיו ממוקמים ברמת החייל בתל אביב.
עם הרכישה, פיינאלי קונטרול תרחיב את סל השירותים שהיא מעניקה ללקוחותיה ובמקביל, תעניק שירותים פיננסיים רחבים ומקיפים יותר ללקוחות רביב. בין היתר, בכל הנוגע לניהול פיננסי אסטרטגי, ניהול סיכונים, גיוס אשראי הון ומענקים, השבחת חברות, וליווי בתהליכי מיזוגים ורכישות.

פיינאלי הוקמה ב-2019, על ידי יוליה לוי, רואת חשבון מוסמכת בישראל וארה"ב, עם ניסיון של כ-20 שנה בתפקידי ניהול וחשבונאות בכירים. החברה מלווה חברות וארגונים עסקיים בתהליכי ניהול פיננסי אסטרטגי, התייעלות עסקית, וצמיחה כלכלית, באמצעות תכנון, הטעמה וניהול של מנגנוני שליטה ובקרה כולל סיוע בהטמעת טכנולוגיות מתקדמות ומערכות מידע.
לוי עצמה מסרה: "המיזוג ורכישת משרד רביב תעניק לנו גישה לכוח האדם מקצועי ומוביל בתחום החשבונאות והפיננסים, ובמקביל תספק לנו כלים וידע רחבים, שיאפשרו לנו לשדרג עוד יותר את השירותים שאנחנו מעניקים ללקוחותינו כיום. בימים אלה, יותר מתמיד אנחנו רואים את החשיבות עבור עסקים וחברות רבים, בליווי עסקי ופיננסי, שיכול לתת מענה לקשיים והאתגרים הלא פשוטים עמם הם מתמודדים בתקופת אינפלציה, העלאות ריבית ומיתון כלכלי. המטרה שלנו היא להמשיך לסייע ללקוחותינו להשיג צמיחה כלכלית והתייעלות משמעותית בכל תחומי הפעילות שלהם, הן מבחינה חשבונאית והן בכל הנוגע לניהול משאבים והשבחתם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הנהלת חשבונות
    מנשה 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסך הכל מדובר ברכישת משרד הנהלת חשבונות.
    סגור
  • 1.
    מי אלה בכלל?
    שאלה 07/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה זה חדשות?
    סגור