מינויים

מנכ"ל בנק דיסקונט הנכנס בסבב מינויים ראשון: אלה הבכירים החדשים בהנהלה

דירקטוריון בנק דיסקונט בראשות שאול קוברינסקי, קיבל את המלצת המנכ"ל הנכנס, אבי לוי, ואישר מינויים חדשים בקבוצת דיסקונט של אסף אלדר (ראש החטיבה הבנקאית) וברק נרדי (יו"ר כאל ויו"ר מרכנתיל). ואיזה עוד מינויים היו?
מערכת ice | 
אבי לוי מנכ"ל דיסקונט (צילום ישראל הדרי, Magma Images)
דירקטוריון בנק דיסקונט בראשות שאול קוברינסקי, קיבל את המלצת המנכ"ל הנכנס, אבי לוי, ואישר היום (רביעי) מינויים חדשים בקבוצת דיסקונט של אסף אלדר (ראש החטיבה הבנקאית) וברק נרדי (יו"ר כאל ויו"ר מרכנתיל).
אסף אלדר (47) ראש חטיבת תפעול ונכסים, ימונה לראש החטיבה הבנקאית במקומו של אבי לוי שמונה למנכ"ל  דיסקונט. אלדר יקבל לאחריותו את ניהול הבנקאות הקמעונאית הכוללת את מערך הסניפים, מערך המשכנתאות, מערכי  הייעוץ, מוקדי שירות הלקוחות והבנקאות הפרטית, הישראלית והבינלאומית.  
 
אלדר הצטרף לדיסקונט בשנת 2010 וכיהן במספר תפקידי ניהול בכירים, שהאחרון בהם ראש חטיבת תפעול ונכסים.  במסגרת זו, הוביל את תחום המצוינות התפעולית והבנקאית לרוחב הארגון. במקביל, מכהן כמנכ"ל דיסקונט ליסינג והוביל את הפעילות הקבוצתית לתכנון והקמת קמפוס דיסקונט, שבנייתו הושלמה  לאחרונה ומאכלס בימים אלו את מטות הבנק ואת חברות קבוצת דיסקונט.  
ברק נרדי (49) ראש חטיבת אסטרטגיה, כספים ואחזקות, ימונה ליו"ר כאל וליו"ר מרכנתיל, במקומה של עו"ד אתי  דויטש, שביקשה לסיים את תפקידיה. נרדי ימשיך לכהן כסמנכ"ל בהנהלת הבנק וישמש כמנהל האחזקות והפיתוח  העסקי של דיסקונט. במסגרת זו הוא יקבל אחריות עסקית על חברות הבת המהותיות בקבוצה (כאל, מרכנתיל, דיסקונט  ניו יורק ודיסקונט קפיטל) וכן יוביל את תהליך המכירה של חברת כרטיסי האשראי כאל. 
נרדי הצטרף לקבוצת דיסקונט בשנת 2010 ומאז כיהן בתפקידי ניהול בכירים בקבוצה. בארבע השנים האחרונות שימש  כסמנכ"ל כספים ואסטרטגיה בבנק דיסקונט, תפקיד אותו יסיים במועד קרוב שייקבע. במסגרת זו הוביל בהצלחה, בין  היתר, את גיבוש האסטרטגיה של הבנק ויישומה, התכנון העסקי והפיננסי של הקבוצה, ניהול קשרי המשקיעים וייזום  של מהלכים אסטרטגיים משמעותיים ופורצי דרך בקבוצת דיסקונט. 
אסף פסטרנק (52) ראש חטיבת שווקים פיננסים בבנק ימונה לדירקטור בחברת פייבוקס. עדי קפלן (50) ראש חטיבת הטכנולוגיות וניצן סנדור (43) היועצת המשפטית הראשית של דיסקונט וראש חטיבת הייעוץ המשפטי מונו לדירקטורים בחברת כאל. 
אבי לוי, מנכ"ל קבוצת דיסקונט, מסר: "המנהלים המצוינים אשר מונו היום, הובילו מהלכים אסטרטגים בהצלחה יוצאת דופן  והיו שותפים להישגיה של הקבוצה בשנים האחרונות. אני גאה על כך שהמינויים הינם מקרב השדרה הניהולית  המובחרת של דיסקונט ומשוכנע שניסיונם העשיר, לצד יכולות אישיות ייחודיות, יוסיפו למימוש החזון להיות הטובים  ביותר ללקוחותינו, לתנופת הצמיחה ויובילו את הבנק והקבוצה לשיאים חדשים".
עוד הוסיף לוי כי "אני מבקש להודות לאתי דויטש על  פועלה רב השנים ועל תרומתה המשמעותית לבנק ולקבוצה ומאחל לה מעומק הלב הצלחה רבה בהמשך דרכה". אגב, המינויים ייכנסו לתוקף במועד שייקבע ובכפוף לאישור בנק ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה