מינויים

הפטריוטים בערוץ 14 בחיזוק מפתיע: זה הכוכב החדש שהצטרף

הפאנליסט החדש של התכנית הוא שי גולדשטיין שסיפר: "על פי השמאל לא עשיתי כלום, אחרי זה צייצתי ושמו אותי בפטריוטים וחיכיתי שתתקשר אליי. היום אני מדלג מפאנל לפנאל פחות או יותר בכל מיני מקומות, חי את החלום"
מערכת ice | 
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
אחרי הפרידה מנציג "השמאל" בפאנל, חבר הכנסת לשעבר מוסי רז או גדעון לוי שהחליטו לפרוש ובטח ארי שמאי שסולק בבושת פנים 'הפטריוטים' של ערוץ 14 חשפו ביום שני את הפאנליסט החדש נוסף שיתפוס את כיסא 'השמאלן התורן'.
מגל הציג את האורח החדש ואמר: "ועכשיו בפינת השמאלני, קבלו בבקשה את האיש שהיה מתקשר אליי בבקרים בתקופות שהוא היה שמאלני, בתכנית שלו שהוא היה כוכב רדיו ועכשיו הוא כוכב טוויטר, קבלו בבקשה את שי גולדשטיין",
הפאנליסט החדש אמר: "תודה רבה, הכל יופי יופי, אני נשארתי באותו מקום והמציאות זזה". מגל נצמד לנוהל הרגיל ואמר: "מי שמתיישב פה בכסא פעם ראשונה, יש פה מסורת וזה לא כמו בית המשפט העליון ששוברים מסורת של 75 שנה, יש לך 40 שניות להציג את עצמך מרגע לידתך ועד הרגע שהתיישבת פה בכסא, מי אתה שי גולדשטיין?".
גולדשטיין השיב:"אז נולדתי ומכאן הדעות מתפצלות. על פי השמאל לא עשיתי כלום, אחרי זה צייצתי ושמו אותי בפטריוטים וחיכיתי שתתקשר אליי. היום אני מדלג מפאנל לפנאל פחות או יותר בכל מיני מקומות, חי את החלום"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה