מינויים

בית החולים מדיקל קר במינוי מסקרן: זה סמנכ"ל השיווק החדש

מוטי קפלון מונה לסמנכ"ל תחום שיווק, מכירות, שירות בבית החולים השיקומי מדיקל קר
מערכת ice | 
בית חולים (צילום פלאש 90/ דוד כהן)
מוטי קפלון מונה לסמנכ"ל תחום שיווק, מכירות, שירות בבית החולים השיקומי מדיקל קר. במסגרת תפקידו, יהיה אחראי על ניהול מוקדי המכירות, בניית המותג והנכסים שלו, חווית הלקוח בית החולים גיוס עובדים ויצירת קשרים רלוונטיים עם גורמי הבריאות בארץ. קפלון קודם לתפקיד זה מתפקידו כמנהל שיווק ודיגיטל. 
בית החולים כולל 9 מחלקות אשפוז עם כ-300 מיטות ומחלקת החלמה לאחר ניתוח או אשפוז ממושך, הממוקמת ליד בית החולים. עוד במתחם: מרכז חוסן לנפגעי טראומה, וסדנאות inheal לטיפול משולב גוף-נפש של מחלימי אונקולוגיה, מתמודדי פיברומיאלגיה ומחלות כאב כרוניות. 
 
קפלון מביא עמו ניסיון בתחום הבריאות. במסגרת תפקידו הקודם בקבוצת תיגבור הוביל את השיתוף פעולה מול קופות חולים ומד"א בהתמודדות עם משבר הקורונה.  קפלון (37) בוגר תואר שני במנהל עסקים MBA עם התמחות בשיווק פרסום ודיגיטל מהמסלול האקדמי המכללה למנהל ותואר ראשון מהאוניברסיטה הפתוחה בתקשורת וניהול.

מוטי קפלון (מדיקל קר)
לדברי שאולי הרציק פז, מנכ"ל מדיקל קר: "בתקופת המלחמה הנוכחית יש צורך משמעותי בשיקום, בדגש על שיקום צעירים. קפלון מונה על מנת להוביל את המהלך למיתוג ושיווק המחלקה החדשה המוקמת בימים אלה ויצירת מודעות ארצית אליה בקרב גורמי המקצוע והקהל הרחב. אני בטוח כי קפלון יביא לתפקיד את הידע המקצועי והניסיון העשיר הרב, שצבר לאורך תפקידיו המגוונים במהלך שנותיו"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה