יח"צ
לקראת הרה-ארגון: משרד לייעוץ תקשורת קרבט&וייס יעבוד עם פובליסיס גלר נסיס
המשרד החדש של דוברת קשת המיתולוגית, ושל העורכת הראשית לשעבר של ערוץ 24, ילווה את המשרד בשינויים שהוא צפוי לעבור בשבועות הקרובים
משרד לייעוץ תקשורת ותוכן קרבט&וייס יתחילו לטפל בתקציב יחסי הציבור והאסטרטגיה התקשורתית של פובליסיס גלס נסיס מקבוצת פובליסיס ישראל - כך נודע לאייס. בתקופה הנוכחית עובר משרד הפרסום שינויים שיכללו מבנה פעילות מחודש.
מאיה קרבט שמשה עד חודש דצמבר האחרון כדוברת \'קשת\'. היא הגיעה לזכיינית בשנת 2000, ומאז ניהלה את מערך יחסי הציבור והדוברות של קשת. תחת אחריותה נוהלו אסטרטגיות גם יחסי הציבור של אתר mako, ביפ וערוץ 24 ומהלכים אסטרטגיים נוספים. לקראת סוף 2011 סיימה נירית וייס את תפקידה כעורכת הראשית של ערוץ 24 השייך ל\'קשת\', לאחר שנה בתפקיד. בתפקידה האחרון לפני שהגיע לטלוויזיה, הייתה וייס עורכת \'פנאי פלוס\' במשך 5 שנים.
בין לקוחות המשרד החדש: NMC יונייטד - חטיבת המוזיקה; NMC/טלעד - חטיבת ערוצי הטלוויזיה: E!, היסטוריה, ביוגרפיה, MGM וערוצי מקור חדשים; טיים אאוט תל אביב; ואוניברסיטת תל אביב - החוג לקולנוע ולטלוויזיה, פסטיבל סרטי הסטודנטים הבינ\"ל.
השנה האחרונה הייתה סוערת עבור פובליסיס גלר נסיס. המשרד שינה את פניו כחלק ממהלך הבנייה מחדש של קבוצת פובליסיס ישראל. קבוצת הפרסום התרחבה עם רכישת באומן בר ריבנאי על ידי פובליסיס העולמית, ובתוך כך מונה יורם באומן לנציגה הבכיר של הקבוצה בישראל. במקביל לפרידה מהמייסדים יאיר גלר ומשה נסיס, תפס את כסא המנכ\"ל ארי מלמוד, לשעבר מנכ\"ל חוגלה, וזה צירף למשרד המתחדש (גלר נסיס) את אדם פולצ\'ק ועדי כהן סברוב.
המשרד עובד בימים אלו על רה-ארגון רוחבי שיוצג בקרוב ויכלול מבנה פעילות מחודש. השינויים העתידיים אמורים לכלול גיוס נוסף של אנשי מפתח מענף הפרסום ובנוסף מהלך התייעלות מתבקש לאור מיזוגה של חברת אידיאולוג\'יק לתוך המשרד - למותר להניח כי אחת המשימות המרכזיות של משרד קרבט&וייס היא ללוות תקשורתית את המשרד שיניע מהלך של קיצוץ בכח האדם, בנוסף למינופו מחדש לאחר תום השינוי הארגוני.
בקרבט&וייס אישרו את הפרטים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(18):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
14.זהירות!טלי 08/2012/03הגב לתגובה זו0 0לא לעבוד עם נירית. לא לעבוד עם נירית. לא לעבוד איתהב. אני באמת לא יודעת איך לכתוב את זה יותר בבהירות. היא מסוכנת, בוגדנית ורעילה מאוד לסביבה, גם אם בהתחלה הרושם מטעה. ממש כדאי לא להכניס את הראש למיטה חולה זו. זה אולי לא נשמע אמין אבל זו המלצה כנה ונטולת אינטרסים. המניע הוא רק כוויית עבר בעבודה מולה (האנונימיות בינתיים נשמרת כי היא מאוד מאוד נקמנית... בנוסף לשאר חסרונותיה)סגור
-
13.מי הפליץ..? (ל"ת)שלמה בלי דאו 08/2012/02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
12.קרבט אמנם צנון יבשושי אבל נירית סופר סקסיתאהוד 08/2012/02הגב לתגובה זו0 0בהצלחה, בנותסגור
-
פחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)נירית 08/2012/02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
11.הייתי שם בסיסוב הקודםירון 08/2012/02הגב לתגובה זו0 0כאחד שהיה בסיבוב הקודם של הרה ארגון בפובליסיס אני יודע שזה לא נגמר טוב. הפיטורים ההמוניים זכורים לי היטב. גם הפעם זה ייגמר לא טוב. כאשר המנהלים מרווחים והשאר מפוטריםסגור
- טען עוד
-
10.אולי די עם המיתולוגית!!!משה 08/2012/02הגב לתגובה זו0 0כמה אפשר לשמוע בכל כתבה שלכם שהקרבט היא מיתולוגית?סגור
-
9.מיתולוגית? חחמור 08/2012/02הגב לתגובה זו0 0קצת הגזמתם. שתי נשים איומות שבקרוב גם בטח יתחילו לריב ביניהן.סגור
-
8.מפרגןרוני 08/2012/02הגב לתגובה זו0 02 נשים רציניות ומקצעוניות שהיה לי את העונג והזכות לעבוד איתן בשנים האחרונות, וגם עכשיו בגילגולן הנוכחי. כל היחצנים הקטנים שעושים פה יום וליל כדי להכפיש את כל מי שטיפה מאיים על מקומם - מוזמנים לשתוק.סגור
-
7.שתי נשים מאד לא אהובות על ידי עיתונאיםאני 08/2012/02הגב לתגובה זו0 0בלשון המעטהסגור
-
6.טעותלומדים מניסיון 08/2012/02הגב לתגובה זו0 0לא לעבוד עם ניריתסגור
-
5.איחוד! (ל"ת)רגע, דני לוי מאחוריך 08/2012/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
לא מתחרים בגדולים. התחרות מול דני לוי בלבד (ל"ת)יעל 08/2012/05הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.צעד שמעיד שמלמוד פשוט לא מבין לאן הגיעמד מן 08/2012/01הגב לתגובה זו0 0אבל הרי זה ברור שהוא לא יחזיק שם יותר מידי זמן ,אבל אין ספק שהוא יזרע הרס רבסגור
-
3.דבילים בגלר נסיס -כנסו.יועץ בחינם 08/2012/01הגב לתגובה זו0 0במקום לקחת משרד חזק שיעזור לכם להתחבר ללקוחות ולמדיה מכח השפעתו, אתם הולכים למשרד ברנז'ה שלא יביא לכם לקוח אחד ויחבר אתכם לתקשורת הצפונבונית של מדורי הסטייל... העיקר שתשבו ותלהגו במילים גבוהות על מיתוג ומיצוב ולשניכם אין לקוח אחד רציני.סגור
-
ובכל זאת מפרגן (ל"ת)חח גדול 08/2012/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
יש בזה משהותכלס 08/2012/01הגב לתגובה זו0 0מצד שני משרד יחסי ציבור גדול לא היה לוקח את הלקוח הזה. גם משלם מעט וגם כולה משרד פרסום. לא בדיוק מקדונלדס או תנובהסגור
-
2.מי ישמע ממש תקציב המאה (ל"ת)WOW 08/2012/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.כבר רואים הבדלרוחמה 08/2012/01הגב לתגובה זו0 0הרי לא עובר כמעט יום שאייס לא מפרסמת ידיעות על פובליסיס .רובן משעממות ולא ראויות לפרסום בכלל. אם פובליסיס מנסים בכח להפגין נראות במדיה,אולי שיעברו לפרסם מודעות עצמאיות כי הידיעות באייס כבר באמת מעוררות גיחוך.סגור


