יח"צ

מקבץ חגיגי לחג פסח: מי מייחצן את המצות, ומי מונתה לסמנכ"לית לקוחות?

המינוי החדש ב'גולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה', והתקציבים החדשים של 'וולף תקשורת', זאביק דרור, שרף, דודי מליץ, ורד ליון-ירושלמי ומירב בורמד
אייס |  1

*** משרד וולף תקשורת קיבל עוד לפני חג הפסח את תקציב יחסי הציבור של מצות אביב. המשרד כבר החל לעבוד והעביר לתקשורת מידע על החידושים השנה בתחום.

*** משרד יחסי הציבור של זאביק דרור יטפל בעמותת 'גשר אל הנוער' הפועלת למען נוער בסיכון. העמותה מסייעת לבני נוער במסגרת "בתים חמים" על מנת לצמצם באופן משמעותי את היקף הנשירה של בני נוער בסיכון ולהעניק להם הזדמנות שווה להצלחה עתידית.

*** משרד שרף תקשורת יעניק ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור לחברת הנדל"ן הציבורית אמות השקעות. מדובר בחברה עם היקף נכסים של כחצי מיליון מ"ר, בבעלותה נכסי נדל"ן מניבים הכוללים מבני משרדים, מרכזים מסחריים, מרכולים, תחנות מרכזיות, פארקים תעשייתיים ומבני תעשייה.
*** מירב בורמד, המתמחה בתחום מוצרי הצריכה והמזון, קיבלה את תקציב יחסי הציבור של מעדני מיקי. מפעל הסלטים ומעדני הדגים סיים בהצלחה הליך של מיתוג מחדש ומחזק פעילותו גם במדיות החברתיות.  
*** משרד דודי מליץ יחסי ציבור החל לטפל בשבועות האחרונים בסוכנות השחקנים של חיים שרגא, שמציין בימים אלה 15 שנה פעילות. הסוכנות מייצגת שורה רחבה של טאלנטים בכל חתכי הגילאים. אגב, רוב סוכנויות השחקנים בישראל מוותרות על שירותיהם של משרדי יח"צ חיצוניים.
*** אשת יחסי הציבור ורד ליון-ירושלמי תטפל בתקציב פסטיבל ירושלים לאמנויות שיתקיים זו השנה ה-14 ברציפות, ובאירועי השקת פארק עמק הצבאים בירושלים.
*** אירית רדיע מונתה לסמנכ"ל לקוחות במשרד ייעוץ התקשורת והדיגיטל גולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה. מדובר על מהלך להתרחבות ושינוי ארגוני במשרד שהחל ב-2014. לרדיע (36) ניסיון רב בתחום יחסי הציבור והייעוץ התקשורתי, כאשר היא שימשה ב-9 השנים האחרונות כמנהלת בכירה במשרד ארד תקשורת ובתפקידה האחרון נהלה את מחלקת הכלכלה והפיננסים בחברה.
לדברי מנכ"ל גולדפינגר תקשורת, טל גולדפינגר: "אנו בטוחים כי הניסיון המקצועי והניהולי הרב אותו היא מביאה לתפקיד, יתרום באופן משמעותי להמשך התפתחותה של החברה".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דודי מליץ קורע - אסטרטג :) חחחח
    אבנר 04/2015/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קראתי את הפוסט המדהים שלו על הפלאפון שקנה. מספיק לקרוא כדי להבין שהאיש רחוק מו המילה הכתובה ומהבנה הסטרטגית/תקשורתית כמוסלמי מחגי תשרי
    סגור