יח"צ

חוזרת לפוליטיקה? דוברת 'מגדל' ברית פרץ הודיעה על פרישתה

פרסום ראשון: דוברת הקבוצה בשנתיים האחרונות, הייתה בעבר יועצת התקשורת של השרים נפתלי בנט ושי פירון. לא מן הנמנע כי תחזור לעולם הפוליטי לאחר השוק העסקי
אלכסנדר כץ |  3
נפתלי בנט וברית פרץ (צילום אלי כהן)
ברית פרץ, דוברת קבוצת מגדל הודיעה על סיום תפקידה בחברה – כך נודע לאייס. היום (יום ד') היא הודיעה למנכ"ל החברה רן עוז על החלטתה, ולבקשת החברה היא תישאר עד שיימצא מחליף.
פרץ גויסה למגדל לפני כשנתיים על ידי בעל השליטה, שלמה אליהו ובזמן כהונתם של יו"ר החברה לשעבר יוחנן דנינו, ועופר אליהו ששימש כמנכ"ל, לטובת ניהול מערך התקשורת ובו דוברות ותקשורת פנים ארגונית בקבוצה, מהקבוצות הגדולות במשק הישראלי. היא עסקה בניהול משברים ובניית אסטרטגיה תקשורתית.
למגדל הגיעה פרץ מהעולם הפוליטי, שם שימשה יועצת תקשורת במשך 6 שנים. בתפקידה האחרון בתחום הפוליטי שימשה כיועצת התקשורת של השר נפתלי בנט, ולפני כן הייתה יועצת התקשורת של השר שי פירון. לפני כן עבדה ב-ynet.
גורמים לא שוללים את האפשרות כי פרץ עשויה לחזור לתחום הייעוץ התקשורתי בעולם הפוליטיקה הישראלי, במיוחד לאור הערפל סביב הרכבת הממשלה והאפשרות ללכת לבחירות שלישיות במספר בתוך פחות משנה. 
בהודעתה להנהלת החברה שהגיעה לידי אייס, כתבה: "מגדל היא קבוצה עוצמתית ואיכותית, בית ספר לעסקים ולצמיחה. בתום תקופה מעצימה ומשמעותית אני ממשיכה לאתגרים הבאים ומודה על ההזדמנות שהייתה לי להיות חלק מאחת החברות המשמעותיות במשק הישראלי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הדוברת הכי מוכשרת בעולם (ל"ת)
    רועי 10/2019/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • גם הכי מקסימה!
    רובי 10/2019/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חכמה, חדה ומיוחדת.
    סגור
  • מבריקה, מוכשרת (ל"ת)
    ליקה 10/2019/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור