נדל"ן ותשתיות

פינוי בינוי מטורף בירושלים: "בשורה מעולה לבעלי הדירות"

בוני התיכון מדווחת כי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מחוז ירושלים החליטה להפקיד את התב"ע שמקדמת החברה להתנגדויות הציבור. רן מלאך, מנכ"ל החברה: "גאים לקחת חלק משמעותי בחידוש פניה של בירת ישראל, לחדש את עיר הנצח זו תמיד הזדמנות מרגשת"
מערכת ice | 
המחתרות ירושלים, פרויקט בוני התיכון (צילום הדמיה - לאנוביץ' דמיטרי)
בוני התיכון מדווחת היום (שלישי) כי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מחוז ירושלים החליטה להפקיד את התב"ע שמקדמת בוני התיכון להתנגדויות הציבור. התוכנית כוללת פרויקט פינוי-בינוי נרחב, במסגרתו, יבנו במתחם הרחובות עולי הגרדום, המחתרות, משה ברזני ושלמה בן יוסף בעיר ירושלים, 3 בנייני מגורים חדשים בני 36 קומות מעל 2-3 קומות מסד.
בנוסף, ייבנה מבנה נוסף בן 8 קומות שיכללו יחד 500 יחידות דיור, כ-3,000 מ"ר של שטחי מסחר ותעסוקה ו-2,000 מ"ר שטח למבנה ציבור. המתחם הקיים משתרע על פני כ-13 דונמים קיימים, עליהם 5 בניינים ישנים הכוללים 106 יחידות דיור. רן מלאך, מנכ"ל בוני התיכון התחדשות עירונית: "אנחנו גאים לקחת חלק משמעותי בחידוש פניה של בירת ישראל. הפרויקט במחתרות ירושלים, מצטרף לפרויקט גדול נוסף ברחוב הנורית ולעוד פרויקטים ברחבי העיר. יחד הפרויקטים יוסיפו לירושלים למעלה מאלף דירות חדשות.
 
קידום הפרויקטים הוא בשורה מעולה קודם כל לבעלי הדירות, שיהנו סוף סוף לא רק מהאיכויות הלאומיות והרוחניות של העיר, אלא גם לאיכות חיים וסביבת מגורים חדשה ומתקדמת. וכן לתושבי ירושלים והסביבה, שהיצע המגורים המצומצם העומד לרשותם יגדל באופן ניכר, במיוחד באזורי הביקוש. עבורנו לחדש את עיר הנצח היא תמיד הזדמנות מרגשת ואנחנו שמחים ומודים על הרוח הגבית שאנחנו זוכים לה הן מעיריית ירושלים והן מהוועדה המחוזית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה