נדל"ן ותשתיות

ג'י סיטי חוגגת: הבניין במנהטן ימכר ביותר מחצי מיליארד שקל

חברת הנדל"ן הישראלית העוסקת ברכישה, השבחה, פיתוח וניהול של נדל"ן מניב לשימושים מעורבים באזורים אורבניים, השלימה עסקה למכירת  BRIDGE TOWER בלב ניו יורק. לנכס חוב ספציפי בהיקף של כ-134 מיליון דולר, ומכירתו הקטינה אותו במלוא תמורת המכירה
מערכת ice | 
הנכס Bridge Tower של ג'י סיטי במנהטן, ניו יורק (צילום ג'י סיטי)
ג'י סיטי, חברת נדל"ן גלובלית העוסקת ברכישה, השבחה, פיתוח וניהול של נדל"ן מניב לשימושים מעורבים לרבות מסחר, מגורים ומשרדים באזורים אורבניים צפופי אוכלוסין בערים מרכזיות, מדווחת הבוקר (חמישי) כי חברת הבת בבעלות מלאה Gazit Horizons השלימה את העסקה עליו דיווחה למכירת הנכס BRIDGE TOWER  במנהטן, ניו יורק, תמורת כ-567 מיליון שקל (153 מיליון דולר), בדומה למחירו בספרים בעת החתימה על ההסכם.
הנכס הינו בעל שטח להשכרה של 9,300 מ"ר ומושכר ל-Home Depot ול-Starbucks. חברת Gazit Horizons רכשה את הנכס לפני כ-6 שנים תמורת 80 מיליון דולר ובמהלך התקופה החליפה את השוכר הקודם, Bed Bath & Beyond, ב-The Home Depot (החנות צפויה להיפתח ב-2024).
 
עוד נמסר כי לנכס חוב ספציפי בהיקף של כ-496 מיליון שקל (כ-134 מיליון דולר), ומכירת הנכס הקטינה את החוב של ג'י סיטי במלוא תמורת המכירה. ליום 30 בספטמבר 2023 קבוצת ג'י סיטי מחזיקה ומנהלת 92 נכסים המשתרעים על שטח בנוי להשכרה של כ-1.9 מיליון מ"ר בשווי של כ-37 מיליארד שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה