נדל"ן ותשתיות

אב-גד החזקות חוברת לבית ההשקעות: "זיהוי הזדמנויות בשוק"

החברה מדווחת כי הושלם ונחתם הסכם המסגרת עם הפניקס להשקעה עד לסך מצטבר של כ-400 מיליון שקל להשקעה בפרויקטי החברה. הפניקס תשקיע סכום השווה לשיעור של בין 60% ל-75% מסך ההון העצמי הנדרש לפרויקטים שונים, בתמורה לשיעור של בין 30% ל-37.5% מזכויות ההון בחברת הפרויקט. היו"ר מיכאל (מיכי) רצון: "הבעת אמון"
מערכת ice | 
הפניקס (צילום Magma Images)
אב-גד החזקות בע"מ, העוסקת בייזום ובניה למגורים וביצוע בשוק ההתחדשות העירונית, מעדכנת הבוקר (ראשון) על השלמה וחתימה על הסכם מסגרת עם הפניקס להשקעה באמצעות החברה ו/או חברת בת (100%) של החברה, לפיו הפניקס תעמיד לחברה מסגרת השקעה בסך של כ-250 מיליון שקל, למשך תקופה בת 4 שנים, לצורך מימון ההון העצמי הנדרש בפרויקטים של החברה (פרויקטים שעומדים בתנאי סף אשר יקבעו בהסכם כאמור, אם וככל שייחתם).
כמו כן, להפניקס תינתן האפשרות להגדלת מסגרת ההשקעה בסכומים נוספים עד לסך מצטבר של כ-400 מיליון שקל. החברה תעניק להפניקס זכות ראשונים להשקיע בפרויקטים אשר יוצעו לה על ידי החברה. ככל והפניקס תהא מעוניינת להשקיע בפרויקט מסוים, תעמיד הפניקס לחברת הפרויקט הון עצמי השווה לשיעור של בין 60% ל-75% מסך ההון העצמי הנדרש לפרויקט הרלבנטי.
 
מיכאל (מיכי) רצון, יו"ר אב-גד: "החברה ממשיכה לפעול להרחבת פעילותה העסקית בהתאם לאסטרטגיית החברה. חתימה על הסכם המסגרת הנוכחי עם הפניקס מהווה הבעת אמון בחברה, ומאפשר להרחיב את פעילותה העסקית, לממש את צבר הפרויקטים הקיים וכן להגדיל את היקף הפרויקטים העתידיים תוך זיהוי וניצול הזדמנויות בשוק, גם בעת הנוכחית".
בתמורה להעמדת חלק הפניקס בהון העצמי הנדרש לפרויקט הרלבנטי, תוקצנה להפניקס זכויות בהון חברת הפרויקט, המהוות בדילול מלא מחצית משיעור חלק הפניקס בהון העצמי, כך שיוקצו להפניקס בין 30% ל-37.5% מזכויות ההון בחברת הפרויקט, לרבות זכות לקבלת רווחי הפרויקט בהתאם לשיעור החלק היחסי של הפניקס בהון חברת הפרויקט.
 
בנוסף, הוסכם בין הצדדים כי פעילות החברה בתחום ההתחדשות העירונית, כפי שיוסכם בהסכם הסופי, תרוכז באמצעות חברת בת (100%) של החברה. להפניקס תינתן אופציה לרכישת עד 20% ממניות חברת הבת. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה