נדל"ן ותשתיות

שמעון מזרחי בעסקה מטורפת: על מה הוציא 15 מיליון שקל?

עו"ד שמעון מזרחי, יושב הראש של קבוצת הכדורסל מכבי תל אביב, רכש חצי קומה בפארק צמרת במגדל W טאוור, בסכום מטורף של 15 מיליון שקל
מערכת ice |  2
שמעון מזרחי (צילום האינסטגרם הרשמי של מכבי תל אביב בכדורסל)
עו"ד שמעון מזרחי, יושב הראש של קבוצת הכדורסל מכבי תל אביב, רכש חצי קומה בפארק צמרת במגדל W טאוור, בסכום מטורף של 15 מיליון שקל. כך פורסם היום (שישי) ב-TMI.
כזכור, לאחרונה נודע כי איש העסקים המיליארדר היהודי, פטריק דרהי, שהוא גם הבעלים של חברת הוט, נמצא במגעים לרכישת "בית שמעון מזרחי", השייך לאיש החזק במועדון הכדורסל, עבור סכום של כ־110 מיליון שקל.
 
הנכס, שנבנה בשנות ה־20 של המאה ה-20 שוכן ברחוב יהודה הלוי 9 בתל אביב ונועד לשימור. בגלובס בדקו ומצאו כי ברשות המסים, במאי 2022 שולם סכום של כ־60 מיליון שקל עבור העברת זכויות על כ־2/3 מהנכס, ועל החלק הנוסף ישולמו 50 אלף שקל כדי להעבירו לידי החברה הזרה מלוקסמבורג בבעלות דרהי שיהיה הבעלים החדש.
מזרחי שעבורו מדובר בנכס היסטורי עם ייחוס משפחתי, מסר לגלובס לגבי העסקה המגבשת כי: "אנחנו בהליכים, אך זה עוד לא הושלם. גם אם זה יימכר, המורשת של המקום תמיד תישאר".
הבניין שנמצא בשכונת נווה צדק משתרע על שטח של 1,233 מ"ר, ונבנה עבור סבו, בשם זהה שמעון מזרחי בשנת 1922 כבית של קומה אחת עם עליית גג. במהלך השנים הוא הוסב מבית מגורים לבית חולים ואף מטה האצ"ל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה מטורף בסכום? (ל"ת)
    ררר 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    האיש הזה הרס את הספורט הישראלי
    יוסי 03/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 3
    בושה וחרפה הוא גרם לכך שהליגה תהייה זרה באין ספור של זרים במגרש וישראלים בספסל. האיש הזה קיבל פרס ישראל!!!! על תרומה לספורט בישראל.
    סגור