נדל"ן ותשתיות

פאלמו מצרפת שותף חדש - ומרחיבה את פעילותה: "מהלך טבעי"

חברת הנדל"ן המתמחה בפרויקטים בשווקים מתפתחים תמנה את אביב כהן לשותף בקבוצה. הרקע למהלך: התרחבות בתחומי ייזום ובנייה של בנייני מגורים ואחזקת נכסים מניבים. השותף והמנכ"ל יריב פלג בירך: "מקצועיות ודקדקנות"
מערכת ice | 
אביב כהן, פאלמו (צילום בן אזולאי)
פאלמו, חברת הנדל"ן המתמחה בפרויקטים בשווקים מתפתחים, הודיעה היום (רביעי) על מינויו של אביב כהן לשותף בקבוצה. כהן שימש עד כה סמנכ"ל הקבוצה, והוא צפוי לעבור לכהן בתפקיד הבכיר כחלק ממהלכי הרחבת פעילותה של הקבוצה בשני תחומים עיקריים: ייזום ובניה של בנייני מגורים ואחזקת נכסים מניבים.  
כהן, לוחם וקצין מילואים, בעל תואר ראשון דו חוגי במשפטים וממשל מאוניברסיטת רייכמן ומוסמך כעורך דין. הצטרפותו לפאלמו מביאה לידי ביטוי את נסיונו בעולמות הטק יחד עם עולמות הנדל"ן. לדברי החברה, כהן כשותף טרי ישאף להעניק מענה מקיף ותמיכה מקצה לקצה ללקוחות החברה ברכישת נדל"ן ביוון.

פאלמו ביססה את מעמדה כקבוצה המובילה בהשקעות נדל"ן ביוון, עם מאות נכסים והתרחבות בתחום ההתחדשות העירונית, ייזום ובנייה בחו"ל הינם השקעות שנמצאות בתנופה אך הייזום ובנייה במדינת ישראל נתקע, בין עם זה עקב המלחמההמחסור בעובדים או התייקרות הנדל"ן בישראל
חברות משקיעות במקומות אחרים וישראל נשארת במגמה שלא מאפשרת לרבים לרכוש דירה במדינה. אולי המגמה תיעצר וזאת לאו דווקא בזכות הרגולציה, אלא בזכות חברות כמו יד 2 שמספקות פתרונות יצירתיים לשיווק רכישת נדל"ן בישראל כמו הכנס באקספו שיד 2 יצרה.
 
יריב פלג, שותף ומנכ"ל החברה בירך על המינוי. "המודל הייחודי של פאלמו מצריך את האנשים המוכשרים ביותר", אמר יריב, "אביב כהן מוביל את פעילות החברה בישראל במקצועיות ודקדקנות ומינויו לשותף הוא מהלך טבעי עם התרחבות החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה