נדל"ן ותשתיות

מלון יוקרה חדש יוקם בישראל: קבוצת חג'ג' בפרויקט מטורף

התוכנית של קבוצת חג'ג' להקמת מלון חדש במרינה בהרצליה, שצפוי לכלול 365 חדרי אירוח, מרכז כנסים, מסעדה שתהיה פתוחה לציבור, מכון ספא ובריכות, אושרה באופן סופי
מערכת ice | 
צחי ועידו חג'ג', קבוצת חג'ג' (צילום טל ציקורל, shutterstock, pixabay)
הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה תל אביב החליטה היום (שני) להפקיד את התוכנית של קבוצת חג'ג' להקמת מלון חדש במרינה בהרצליה, שצפוי לכלול 365 חדרי אירוח, מרכז כנסים, מסעדה שתהיה פתוחה לציבור, מכון ספא ובריכות. 
על פי הדיווח, התוכנית נערכה על ידי משרד רני זיס אדריכלים, והיא מתפרסת על פני שטח של כ-11 דונם. במסגרת זו, ייבנו שני מגדלים בגובה 7 קומות ו-11 קומות. כזכור, לאחרונה נודע כי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה הרצליה אישרה לקבוצת חג'ג' להגדיל את זכויות הבנייה על המקרקעין במרינה בעיר ל-51 אלף מ"ר ברוטו מסחר ומלונאות. 
 
התוכנית היא להגדלת השטחים במקרקעי הפרויקט, כך שבכפוף לאישור התוכנית על ידי הוועדה המחוזית וקבלת כלל ההיתרים הנדרשים על פי דין, אם יתקבלו, אפשר יהיה להקים בו שטחי מלונאות ומסחר עיליים בשטח כולל כאמור של כ-51 אלף מ"ר ברוטו, וכן כ-16 אלף מ"ר ברוטו שטחים תת-קרקעיים, מתוכם 1,500 מ"ר לשימושים עיקריים.
על פי התב"ע הנוכחית החלה על המקרקעין, שייעודה תיירות ו/או אכסון מלונאי, סך כל שטחי הבנייה בו הוא 7,525 מ"ר עיקרי, הכוללים שטחי דירות נופש ושטחים ציבוריים שישמשו את יחידות הנופש, וכן וכ-100 חניות.
ב-2016, הושלמה עסקה שבמסגרתה רכשה קבוצת חג'ג' את  75% מהשליטה במקרקעין תמורת 80 מיליון שקל. שטחם הכולל של המקרקעין הוא כ-10 דונמים, והם כוללים 100 מקומות חניה בנויים. ב-2018 פורסם כי השחקן ליאונרדו דיקפריו יחזיק ב-10% מהמלון, והיתרה נמצאת בידי האחים אחיקם וליאור כהן.
מקבוצת חג'ג' נמסר: "אנחנו מברכים על החלטת הוועדה המחוזית תל אביב. פרוייקט מרינה הרצליה הוא דוגמא נוספת לתכנון האסטרטגי של הקבוצה שמניפת הפעילות שלה מקיפה מגוון רחב של פעילויות נדל״ן מיזמות, דרך התחדשות עירונית, נדל״ן מניב ומלונאות. המחשבה הרבה שהושקעה בתכנון הפרוייקט תביא לידי ביטוי את הסטנדרטים הבינ״ל של הקבוצה גם במרינה בהרצליה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה