נדל"ן ותשתיות

רכבת ישראל מודיעה על תקלה חמורה: נזק כבד, קווים מושבתים

צוותי רכבת ישראל פועלים לאיסוף ופינוי חלקי התשתית מתוואי המסילות, לאחר שרכבת משא אשר נסעה על תוואי המסילות המחושמלות, פגעה מסיבה שנבדקת כעת, בכבלי תשתית החשמול בשני מוקדים. לצורך תיקון התקלה מוקדם ככל האפשר, תגברה הרכבת את צוותי העבודה בשטח. אלו הקווים שיושפעו
מערכת ice |  3
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני, shutterstock)
מבדיקות שנעשו במהלך הלילה עולה כי רכבת משא אשר נסעה על תוואי המסילות המחושמלות, פגעה מסיבה שנבדקת כעת, בכבלי תשתית החשמול בשני מוקדים עיקריים: באיזור צומת גנות מדרום לת"א, וכן בין חדרה ונתניה. לתשתית נגרם נזק כבד המתפרס על פני מאות מטרים. האירוע מתוחקר. 
צוותי רכבת ישראל פועלים לאיסוף ופינוי חלקי התשתית מתוואי המסילות, ונערכים למתן פתרונות שירותיים כגון הפעלה של כל רכבות הדיזל בימים הקרובים, תוך מאמץ לצמצם את הפגיעה בשירות הרכבתי באופן ככל הניתן. לצורך תיקון התקלה מוקדם ככל האפשר, תגברה הרכבת את צוותי העבודה בשטח.  

לצורך המשך העבודות לטובת חידוש התנועה, הבוקר (שישי) לא תופעלנה רכבות בין תחנות בנימינה ונתניה, ובין תחנות ת"א ההגנה ולוד/נתב"ג. קווי הרכבת יופעלו במתכונת הבאה:  קו ב"ש עד לוד וחזרה, קו בית שמש עד לוד וחזרה, קו אשקלון בנימינה מצד דרום עד לוד וחזרה, קו ראשונים עובד באופן מלא, קו יצחק נבון עד נתב"ג וחזרה, קו אשקלון הרצליה עובד מלא, קו נהריה ב"ש מצד צפון עד בנימינה,  קו מודיעין יצחק נבון עובד באופן מלא. קו העמק עובד באופן מלא וקו כרמיאל חוף עובד באופן מלא .
רכבת ישראל מפעילה היסעים בתחנות: ת"א סבידור מרכז, לוד, נתב"ג, נתניה, בנימינה, חיפה חוף הכרמל, מודיעין מרכז. לנוסעים בין ת"א וחיפה והצפון מומלץ להשתמש בקווי אוטובוס מתוגברים ממסוף 2000, תחנה מרכזית חוף הכרמל ומרכזית המפרץ.
לנוסעים בין ירושלים ות"א מומלץ להשתמש בקווי אוטובוס ממסוף 2000 והתחנה המרכזית בירושלים. ''נכון להבוקר הצפי הוא כי תיקון התקלה ימשך כמספר ימים. נמשיך ונעדכן. אנו מתנצלים על אי הנוחות''.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ניטור
    Haim-Ashdod 09/2025/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה הרבה מידע על יתרונות הרכבת החשמלית בישראל. לא פורסם כלל מידע על החסרונות. אבל מומחים יודעים בוודאות שרכיבי רשת המגעים החשמלית ברכבת (כבל, פנטוגרף ורכיבים אחרים) עלולים להתקלקל מסיבות שונות. מסתבר שכבר פותחה מערכת אבחון לרכיבי רשת המגעים החשמלית ברכבת במהלך תנועת הרכבת. אני לא כותב דבר על מידות המטען המועבר ברכבת. זה נושא נפרד שכמעט ולא מוכר לי. כלומר, אני לא יודע אם יש מערכות שמנטרות באופן קבוע את מידות המטען במהלך הובלתו ברכבת. מידע באנגלית על מערכת האבחון החדשה לרכיבי הרכבת החשמלית במהלך תנועת הרכבת. הקלידו בגוגל: Catenary Failures Monitoring railway
    סגור
  • 2.
    טעות יסודית
    Haim-Ashdod 08/2025/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ???? ?????? ?? ?????? ?????????????? ??????????? ???????? ????? 08.01.2016 One question about the electrification of Israel Railways https://haifainfo.com/?p=70100
    סגור
  • 1.
    רכבת
    חיים 08/2025/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ליצנים אחד אחד. קרקס שלם. ״רכבת פגעה מסיבה כלשהי בתשתית חשמל״! אידיוטים! מישהו התעלם מהגובה. תשתית חשמל מותקנת בגובה 7 מ׳ והרכבת נשאה מטען בגובה 8 מ׳ איך לא יפגע? זוכרים את המשאית עם המנוף הפתוח שפגעה בגשר בכביש 4 וחלק מהגשר נפל והרג את נהג המשאית ? אז זהו! אותו דבר. עכשיו שיבושים במשך חודש. החום, החום ממיס את המוח לאנשים.
    סגור