נדל"ן ותשתיות

חברת גשם החזקות רוכשת מגרש במתחם כורדני שבקריית מוצקין – תמורת 41 מיליון שקל

לאחר שלושה סבבים וחמש הצעות שונות למכרז אותו פרסמה רשות מקרקעי ישראל, חברת הבת של גשם החזקות – 'גשם למשתכן' – היא זו שזכתה בשטח של 14 אלף מ"ר במתחם כורדני: "שמחים להשלים את המרקם האורבני של השכונה"

מערכת ice | 
שמגר ואקנין ויוסי מזרחי, הבעלים והמנכ"לים של גשם החזקות (צילום באדיבות גשם החזקות)
פעם רביעית גשם: שלושה סבבי מכרז שונים הסתיימו ללא הכרעה. אולם אמש (יום א') זכתה חברת הבת של גשם החזקות - חברת גשם למשתכן - במכרז הרביעי של רשות מקרקעי ישראל על המגרש במתחם כורדני שבקריית מוצקין.
המגרש שבו זכתה חברת גשם למשתכן הינו בהיקף של כ-14 אלף מ"ר ומיועד להקמת שטחי תעסוקה או משרדים. בניגוד לשלל סבבי המכרז הקודמים שהסתיימו ללא רוכש, הפעם המגרש שווק כשלעצמו מבלי לקחת בחשבון שטחים נוספים במתחם.
על המכרז של רמ"י הוגשו חמש הצעות כאשר ההצעה של גשם למשתכן, המתקרבת לסכום של כ-15 מיליון שקל, הייתה הגבוהה ביותר מביניהן. חשוב לומר כי מחיר השומה לקרקע מתקרב לסכום של 11 מיליון שקל ואילו מחיר הסף נקבע על 5 מיליון שקלים נוספים. בסך הכול, כשלוקחים בחשבון גם את הוצאות הפיתוח – תשלם החברה על המגרש במתחם כורדני סכום של - 41,278,888 מיליון שקל.
בעברו תפקד מתחם כורדני בתור בסיס צבאי עד שבשנים האחרונות פונה באופן סופי. שטח המתחם כולו מסתכם בכ-900 דונם, ועליו עתידים להיבנות 3,500 יחידות דיור חדשות במגדלים בני 25 קומות ובמבנים בני 3-7 קומות.
מטעם גשם החזקות נמסר: "אנו מברכים על הזכייה וגאים להמשיך ולפתח את אזור כורדני בו בנינו ואכלסנו את מגדל המגורים 'sea tower' בהצלחה רבה. בשכונה נבנו אלפי יחידות דיור ללא מתחמי מסחר ולכן אנו שמחים להשלים את המרקם האורבני של השכונה. המתחם יהווה מוקד חדשני באזור, בהיותו פרויקט עירוב שימושים הכולל משרדים ומסחר. אנו גאים להעניק לרוכשים שלנו מעטפת רחבה ושמחים על ההזדמנות לשפר את איכות חייהם גם לאחר הרכישה, עם מרכז מסחרי ממש בקרבת הבית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה