נדל"ן ותשתיות

בהשקעה של 2 מיליארד שקל: אלו החברות שזכו במכרז הענק בקריית ביאליק

פרויקט בניה בהיקף של כ-250 אלף מטר בו צפויים להיבנות 7 מגדלים בני כ-40 קומות אשר מיועדים למלונאות ומשרדים בהיקף של כ-150 אלף מטר וכ-550 יחידות דיור, ייצא לדרך בהובלת סלע בינוי, משכנות בראל ושובל
כפיר אדר |  2
הפרויקט בקריית ביאליק (צילום בר לוי דיין אדריכלים ומתכנני ערים)
סלע בינוי, משכנות בראל ושובל מתחמי מגורים זכו במכרז של רשות מקרקעי ישראל בקריית ביאליק, להקמת פרויקט בניה בהיקף של כ-250 אלף מטר ובעלות משוערת של כ-2 מיליארד שקלים.
מתחם ״לב העיר״ ששווק על ידי רשות מקרקעי ישראל נמצא בכניסה המזרחית לעיר באזור גן החיות הישן, מדובר על קרקע בגודל של 30 דונם עליהם צפויים להיבנות 7 מגדלים בני כ-40 קומות אשר מיועדים למלונאות ומשרדים בהיקף של כ-150 אלף מטר וכ-550 יחידות דיור שיבנו מעל מרכז קניות, מתחמי בילוי ופנאי של כ-20 אלף מטר. 
מתחם לב העיר החדש הוא המשך של שכונת הפרפר בקריית ביאליק לכיוון צפון והוא ייהנה מנגישות גבוהה בשל סמיכותו לצירים מרכזיים, לכביש עוקף קריות ולנתיב המטרונית, ומתוכנן להיות כמרכז המטרופולין. לצד מרכז התעסוקה שייחשב לגדול ביותר במחוז חיפה, יכלול המתחם מגוון מותגים ורשתות מסחר מובילות, את מוסדות הציבור המרכזיים של קריית ביאליק כגון בית העירייה החדש, היכל תרבות עירוני ואמפי מרכזי, כ- 550 יחידות מגורים ועוד כ-1,500 חניות תת קרקעיות. בין חלקי המתחם יחבר מדרחוב שיישאר כציר ירוק פתוח המאפשר נגישות מרבית בין השימושים השונים.
הפרויקט שעלותו משוערת בכ-2 מיליארד שקלים, עתיד לחבר את הצפון לבניה החדשה שהחלה בשנים האחרונות במרכז הארץ המתמקדת בעירוב שימושים. פרויקט זה מצטרף לזכייה במספר מתחמים נוספים באזור, במסגרת מכרזים לשוק החופשי בשכונת אפקה בקרית ביאליק שם חברת סלע בינוי בשיתוף משכנות בראל זכו במכרזים לבניית כ-1,214 יחידות דיור על גבי 8 מגרשים בשטח של כ-72 דונם עליהם צפויים להיבנות כ-50 מבנים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בנייה חדשה בביאליק
    סיגל 06/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם לא יעצרו....החרדים מגיעים גם לקריית ביאליק
    סגור
  • 1.
    אי אפשר יהיה לזוז פה מטר
    דוד 06/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    קודם צריך לטפל בתשתיות שכבר היום בקושי מספיקות והבנייה של פרוייקטים קיימים עוד לא הסתיימה
    סגור