נדל"ן ותשתיות

ישראל קנדה זכתה במכרז הענק ברמת השרון בשווי של 2 מיליארד שקל

באחד המכרזים הגדולים של רמ"י עד היום, עקפה ICR כ-40 חברות נדל"ן שהתחרו על הקרקע. הקרקע שטח של כ-30 דונם, ממוקמת צפונית לשכונת נווה גן ותל ברוך צפון בתל אביב, ומחולקת ל-5 מתחמים. 
אריאל נוי | 
ברק רוזן ICR קנדה ישראל (צילום חן גלילי)
חברת ICR ישראל קנדה זכתה במכרז ענק של רמ"י לרכישת קרקע בשווי של 1.9 מיליארד שקלים,  צפונית לשכונת נווה גן ותל ברוך צפון לבניית שכונת מגורים יוקרתית ובה 827 יח"ד ומסחר. חטיבת קרקע זו מתווספת ל-380 יח"ד נוספות שמקימה החברה באותה שכונה, ביחד עם צמח המרמן.
היום (חמישי) פורסמה ההודעה הרשמית מרשת מקרקעי ישראל, לאחר שכבר חשפנו ב-ice ביום שני בערב כי חברת הנדל"ן היא הזוכה הגדולה במכרז הענק. זהו אחד המכרזים הגדולים של רמ"י עד היום, ובזכייה זו עקפה ICR כ-40 חברות נדל"ן שהתחרו על הקרקע. 
הקרקע בה זכתה החברה הינה בשטח של כ-30 דונם, ממוקמת צפונית לשכונת נווה גן ותל ברוך צפון בתל אביב. הקרקע מחולקת ל-5 מתחמים.  החברה זכתה בשטח קרקע המיועדת כאמור לבניה של 827 דירות בכ-35 בניינים, וכן 2,113 מ"ר שטחי מסחר.
ברק רוזן, מנכ"ל ישראל קנדה ויו"ר משותף ICR, אמר היום כי "בשורה גדולה עם זכייתה של חברת ICR ישראל קנדה ראם מגורים באחד המכרזים הגדולים שהוציאה רמ"י עד היום. מדובר בצעד נוסף של החברה הבתICR  אשר מתכוונת להתחרות, להשתתף ולזכות בכל מכרז שייצא באזור המרכז ובאזורי ביקוש". 
​מורדי שבת, מנכל ICR ישראל קנדה ראם מגורים, הוסיף "מדובר באחת השכונות הטובות והאיכותיות שתיבנה צפונית לשכונת נווה גן ותל ברוך צפון. דייריה עתידים ליהנות ממכלול השירותים הסביבתיים והקהילתיים האיכותיים שמציעה רמת השרון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה