נדל"ן ותשתיות

חריש: איזה עסקים נכנסו לעיר למתחם MORE?

לאחר כשנתיים מאז הקמת של קניון MORE בחריש ולאחר השקעה של כ-76.5 מיליון שקל בתוכנית, עוד עסקים עוברים למתחם. יו"ר קבוצת more ציין: "עוגן משמעותי נוסף שמצטרף למתחם ולעיר שגדלה ועוד צפויה לגדול באופן משמעותי בשנים הקרובות" 
אריאל נוי |  3
חריש (צילום קבוצת מור)
הרשתות ויקטורי ורולדין מאמינות בחריש: יקימו במתחם 'More בעיר' של קבוצת  More שני סניפים רחבי ידיים. כזכור קניון More בחריש, שנחנך ביולי 2019  בשטח של  10,500 מ"ר ובהשקעה של כ-76.5 מיליון שקל, הינו מתחם ייחודי המשלב מרכז מסחרי פתוח עם קומת מסחר מקורה. 
ויקטורי שכרה שטח של 1400 מ"ר ל-15 שנים עבור הקמת סניף במתחם ורולדין שכרה שטח של כ-140 מ"ר, אף היא ל-15 שנים,  עבור הקמת סניף של הרשת. השתיים מצטרפות למכבי שירותי בריאות שתקים במתחם מרפאה בשטח של כ-1,700 מ"ר ולסופר פארם ששכרה שטח של 450 מ"ר. מתחם More'  בעיר' צפוי להיפתח בתחילת שנת 2023
מתחם המסחר, בילוי, תעסוקה ופנאי 'More בעיר' של קבוצת More ממוקם על השדרה המרכזית של  חריש ויכלול שתי קומות מסחר, ארבע קומות משרדים ושתי קומות של חניון מקורה.
more בעיר של קבוצת more בנוי למעשה כשני מתחמים, המחוברים בצורת האות "ריש". בחלל שנוצר בין שני המבנים, ישנה חצר בה יתקיימו אירועי קהילה לרווחת תושבי העיר. מתחם more בעיר, מציע במרחק הליכה מהבית מגוון רחב של שירותי מסחר, בילוי ופנאי. מתחם זה מצטרף לקניון More חריש המשלב מרכז מסחרי פתוח עם קניון סגור.
חנן מור, יו"ר קבוצת more ציין: "ויקטורי ורולדין הן עוגן משמעותי נוסף שמצטרף למתחם ולעיר שגדלה ועוד צפויה לגדול באופן משמעותי בשנים הקרובות. אנו בונים תמהיל של שירותים חיוניים עבור הקהילה לצד קידום ופיתוח תרבות פנאי וקולינריה. השילוב יאפשר לתושבי העיר קבלת שירותים מלאים לחיי היום יום שלהם.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חריש מקום נוראי
    גד 08/2021/08
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ערבים מכאן חרדים משם. אמצע שום מקום הכל מלא בשלטי מכירה, הרוב רוצה לעזוב אחרי שההתלהבות הראשונית מהמחיר ירדה. אגב רמת הבנייה בחנן מור שמחפש כאן פרסום בחינם היא נוראית, גרתי בדירה שלו שנה אחרי הבנייה הכל היה רטיבות, פנלים מתפרקים, פינישים גרועים ועוד הרבה הפתעות. ראו הוזהרתם
    סגור
  • 2.
    חרא ריש
    צביקה 08/2021/07
    הגב לתגובה זו
    3 2
    עיר בשום מקום לשום מקום.מיועדת לאנשים טיפשים בקיצור חנטאריש.
    סגור
  • 1.
    חריש
    אבי 08/2021/07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    תפסיקו לבלבל לאנשים את המוח אנשים בורחים מכאן סתם מקום משעמם
    סגור