נדל"ן ותשתיות

"שוק הדיור בטירוף ולא נראה שהוא בדרך לעצור"

המכירות ברבעון השני של חברת קרדן נדל"ן זינקו פי 5 וההכנסות צמחו בכ-42% לכ-170 מיליון שקל, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. עמוס דאבוש מנכ"ל קרדן ישראל: "נמשיך לראות שיאים חדשים במכירת הדירות"
אריאל נוי | 
עמוס דבוש (צילום יחצ)
חברת קרדן נדל"ן יזום ופיתוח בע"מ, בשליטת קרדן ישראל, דיווחה היום (רביעי) על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2021, המלמדות על גידול חד בקצב מכירת דירות, צמיחה דו-ספרתית גבוהה בהכנסות ועלייה חדה ברווחים. החברה ממשיכה לפעול להגדלת עתודות הקרקע לבנייה למגורים בהתאם לתכנית האסטרטגית שלה – מתחילת השנה רכשה החברה מגרשים וקרקעות לבניית פרויקטים בהיקף של אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ.
המכירות ברבעון השני זינקו פי 5 וההכנסות צמחו בכ-42% לכ-170 מיליון שקל, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות ברבעון עלה בכ-53% לכ-14.1 מיליון שקל.
ברבעון השני של שנת 2021 מכרה החברה 88 דירות, בהשוואה למכירת 17 דירות ברבעון המקביל אשתקד - זינוק של פי 5 בהיקף מכירת יחידות דיור ביחס לרבעון המקביל אשתקד.
במחצית הראשונה של שנת 2021 מכרה החברה יותר דירות משנת 2020 כולה –150 דירות לעומת מכירת 104 דירות בשנת 2020
החברה ממשיכה לפעול להגדלת עתודות הקרקע לבנייה למגורים – מתחילת השנה רכשה החברה מגרשים וקרקעות לבניית פרויקטים בהיקף של אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ 
בשורה התחתונה, החברה מסכמת את הרבעון השני של שנת 2021 עם עלייה של כ-53% ברווח הנקי המיוחס לבעלי המניות לכ-14.1 מיליון שקל, בהשוואה לרווח נקי של כ-9.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה החדה ברווח הנקי נבעה בעיקר מהצמיחה האמורה בהיקפי הפעילות, מהשיפור ברווחיות, וזאת למרות שברבעון זה הכירה החברה בהוצאות אחרות נטו בסך של כ-3.1 מיליון שקל שנובעות בעיקר בגין ירידת ערך של חברה מוחזקת.
עמוס דאבוש, מנכ"ל קרדן נדל"ן: "שוק הדיור בטירוף ולא נראה שהוא בדרך לעצור בשנים הקרובות. אנחנו נמשיך לראות שיאים חדשים במכירת דירות, בעליית המחירים ובנטילת משכנתאות. רמ"י כמעט ולא משווקת קרקעות חדשות וזמינות לבנייה, בטח לא בקצב שיכול להדביק את הביקושים הקשיחים באזורי הביקוש. במהלך הרבעון השני מכרנו פי 5 דירות ביחס לרבעון המקביל אשתקד וכבר במחצית הראשונה של השנה מכרנו יותר יחידות דיור מכל שנת 2020. הזינוק במכירות מתבטא גם בתוצאות הכספיות של החברה, עם עלייה חדה בהכנסות וגידול של למעלה מ-50% בשורת הרווח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה