נדל"ן ותשתיות

פינוי בינוי ראשון בנוף הגליל, כמה דירות חדשות ייבנו?

נדל"ן בנוף הגליל: איך הופכים 120 יחידות דיור ל-700? בעיר הצפונית מצאו את הפתרון עם אחד הפרויקטים הראשונים של 'פינוי בינוי': ״פרוייקט נוף הגליל יהיה פרויקט הפינוי בינוי הראשון והגדול ביותר שהוקם בצפון הארץ. בעקבותיו יקודמו מתחמים רבים נוספים בצפון"
אריאל נוי | 
נוף הגליל (צילום ויקיפדיה/ אסף שגיא)
לראשונה בנוף הגליל. לאחר פרויקט התחדשות העירונית פינוי בינוי, שיכלול פינוי והריסה של חמישה מבנים בני ארבע קומות כל אחד, כאשר מדובר על 120 יחידות דיור. במקום המבנים הישנים ייבנו שמונה מבני מגורים בני 14-24 קומות כל אחד, בסך הכול  כ-700 יחידות דיור יחד עם מבנה משרדים ומסחר.
פירמת עורכי הדין MMG & CO בהובלת מנכ"לית הפירמה, עו"ד בלהה מצגר, יחד עם משרד עו"ד לירן זילברמן מקדמים את  הפרויקט הראשון ב'פינוי בינוי' בנוף הגליל. מדובר בפרויקט שאמור למשוך אחריו נוספים לעיר הצפונית ולמחוז הצפון בכלל.
מייסדת ומנכ"לית פירמת עורכי הדין MMG, עו"ד מצגר הסבירה: "מודים לדיירים על האמון שנתנו בחברתנו וזאת לאחר שהם לא הצליחו לקדם את הפרויקט, נמשיך ללוות את כל אחד מהדיירים בפרויקט עד שלב קבלת המפתח לדירה ".
עו״ד לירן זילברמן, הוסיף: ״פרוייקט נוף הגליל יהיה פרויקט הפינוי בינוי הראשון והגדול ביותר שהוקם בצפון הארץ. השגנו עבור הדיירים הטבות תקדימיות ומרחיקות לכת כמו מימון דמי ניהול למשך 5 שנים, אפשרות לבינוי פינוי ומעבר ישיר לדירה החדשה, הטבות בשווי עשרות אלפי שקלים לשדרוג לדירות גדולות יותר. פרויקט נוף הגליל פתח הזדמנות לפרויקטים נוספים בצפון הארץ ואנו בטוחים שבעקבותיו יקודמו מתחמים רבים נוספים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה