נדל"ן ותשתיות

גשם החזקות זכתה במכרז ענק: תבנה מלון ברכסים

גשם החזקות זכתה במכרז משנה פנים לבניית בית מלון, שטחי מסחר ומגורים ברכסים שבמחוז חיפה. המלון יכלול 200 חדרים ועוד 80 יחידות דיור. הקרקעות נמכרו בעלות של 16 מיליון שקל. הבעלים אמר: "יתנו מענה לגידול האוכלוסיה ב-30%"
מערכת ice | 
המגרש בו יבנה המלון (צילום Google Maps)
גשם החזקות זכתה אתמול (חמישי) במכרז משנה פנים לבניית מלון, שטחי מסחר ומגורים באחד המרכזים החרדיים במחוז חיפה - רכסים.  
כאמור, גשם החזקות זכתה אתמול במכרז נוסף המהווה חלק מתוכנית 'מתאר רכסים' במורדות הכרמל,  המכרז הנדון כולל כ-200 יחידות אירוח ועוד 80 יחידות דיור המתוכננות סביב חלל ציבורי פתוח הפונה לנוף השדות, בריכת שחייה חיצונית המשתרעת על פני 250 מ"ר ליד מגרש רב תכליתי ובריכת שחייה פנימית מחוממת. המלון יבנה על גג  3500 מ"ר שטחי מסחר ומתחתיו חניון שתי קומות חניון תת קרקעי שישרת את באי המתחם בנוסף לבעלי דירות המגורים.  עלות הקרקעות כולל פיתוח של כ- 16 מיליון שקלים.
שמגר ואקנין בעלים שותף בגשם החזקות מסר: "תכנית המתאר הכוללנית עתידה להרחיב את התשתיות כך שיתנו מענה לגידול האוכלוסייה בכ30%. הפרויקט מתוכנן במתכונת עירוב שימושים ועתיד לשפר את מרקם החיים בישוב רכסים, החזון שלנו הוא לבנות את ישראל ולהוביל מיזמים שיאפשרו גם מקומות תעסוקה חדשים. הפרויקט החשוב הזה יגרום ליישוב רכסים להפוך מוקד מרכזי לשם צריכת תרבות ופנאי מה שלא היה עד היום באזור".  
כמו כן, חברת גשם מחזיקה בקרקעות לבניית מלון בצפת אשר עתיד למנות 288 יחידות ובנוסף כ-200 אלף מ"ר לבניית מסחר ומשרדים ובכך מבססת את מעמדה גם בתחום התיירות והנדל"ן המסחרי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה