נדל"ן ותשתיות

אלקין חושף: קראוון בהתנחלויות, דרך מומלצת לרכישת דירה

ההמלצה של השר אלקין: הוא עצמו גר בקראוון בהתנחלות במשך כמה שנים עד שהיה יכול להרשות לעצמו לרכוש דירה. דרך שנפוצה לרוב בהתנחלויות בה התושבים גרים בקראוון זמני עד לבית קבע ביישוב
מערכת ice | 
זאב אלקין (צילום פלאש 90/ גילי יערי, דוד כהן, מיכאל גלעדי)
שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין, התארח בפינה "שר בהפתעה" באולפן שישי והפעם תחת הכותרת: "הישראלים שלא מצליחים לרכוש דירה דורשים תשובות משר השיכון". במהלך השיחה, חשף אלקין איך הוא עצמו קנה דירה לראשונה, האם יוכל לממן זאת לחמשת ילדיו, ועם רמיזה למה כדאי להתחיל לגור דווקא בהתנחלות.
"באתי לפה בשנות ה-90' עם 150 דולר בכיס בלבד, נשוי עם אישה בהיריון", פתח אלקין את דרכו לדירה ראשונה. בעבודתו בהפריית תרנגולות בקיבוץ, יחד עם חסכון מסל הקליטה, לאחר 6 שנים הצליח "בנס" לרכוש דירה שכן בזמנו היה מספיק רק 10% מההון העצמי: "גירדתי מה שהיה לנו, לקחתי הלוואת לזמן קצר והגעתי ל-10%".
 
לשאלה אם לילדיו תהיה דירה, ענה אלקין: "מקווה שכן, אבל לא בטוח שאוכל לעזר לממן. זו שאלה שמטרידה אותי", והוסיף: "הבת הגדולה שלי גרה בקראוון, זה אגב מה שאני עשיתי שלוש פעמים בחיים שלי. שלוש שנים גרתי בקראוון עם כמה ילדים וזה מה שאיפשר לי לקנות דירה בסופו של דבר" אחד מהשואלים אמר שגם הוא גר 12 שנים בקראוון ומחכה לבנות - והזדהה עם דרכו של אלקין בשכירות קראוון זמני באחת מההתנחלויות עד להקמת ורכישת בית קבע ביישוב.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה