נדל"ן ותשתיות

'דירה להשכיר' בדרום: זו העיר שתתחדש ב-700 דירות

דירה להשכיר ורשות מקרקעי ישראל שיווקו בהצלחה 705 יח"ד בשכונת "עיר היין" באשקלון, שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין: "נמשיך ונפעל להעצמת הפעילות במודל זה. תוכנית 'דירה להשכיר' מאפשרת לציבור השוכרים ליהנות מפתרון דיור בר השגה שמקדם משרדנו"
מערכת ice | 
נדל"ן (צילום פלאש 90)
החברה הממשלתית דירה להשכיר ורשות מקרקעי ישראל הודיעו אמש (שני) על זכייתה של חברת דונה דום במכרז להקמת 705 יח"ד במגה פרויקט בשכונת "עיר היין", בצפון אשקלון. חברת דונה דום תשלם על הקרקע 293 מיליון שקל (כולל עלויות פיתוח).
 
הפרויקט
בו זכתה חברת דונה דום יכלול 705 יח"ד מתוכן 500 יח"ד להשכרה ארוכת טווח בשטח ממוצע של 40 מ"ר ליחידה, אשר יושכרו לתקופה של 15 שנה. 50% מהדירות להשכרה במתחם הן במחיר מופחת לזכאים (בהגרלה). בנוסף, הפרויקט כולל שטחי מסחר בהיקף של כ- 8,500 מ"ר. גודל המתחם הינו כ- 43,300 מ"ר.
 
זהו הפרויקט השישי במודל "דירה להשכיר" אותו תקים חברת דונה דום המקימה היום כ-1,200 יח"ד בשוהם, רמלה, רכסים ושני פרויקטים בבית שמש. הפרויקט מהווה חלק משכונת "עיר היין" הממוקמת בחלק הצפוני של העיר וכוללת למעלה מ-11,000 יח"ד לרבות שטחי מסחר, תעסוקה ומוסדות ציבור. פרויקט זה מצטרף לשני פרויקטים נוספים ששיווקה דירה להשכיר יחד עם רמ"י במהלך השנה החולפת בשכונת "אגמים" בעיר בהיקף של 420 יח"ד.
דירה להשכיר נמצאת בתנופת שיווקים לדיור בשכירות ארוכת טווח, זאת בהתאם למדיניות משרד הבינוי והשיכון בראשות השר זאב אלקין ובהובלת מנכ"ל משרדו מר אביעד פרידמן לקידום והגדלת היצע יחידות הדיור להשכרה ארוכת טווח, כחלק ממגוון היצע פתרונות הדיור.
דירה להשכיר מובילה כיום כ-60 פרויקטים בכל רחבי הארץ מנהריה בצפון ועד אילת בדרום, בהיקף של למעלה מ-15,700 יח"ד. החברה שיווקה יח"ד עם רמ"י בשנת 2021 6,556 יח"ד להשכרה ארוכת טווח במודל דירה להשכיר, ומתעתדת לשווק אף למעלה מכך בשנת 2022.
במהלך החודשים האחרונים ובימים אלה ממש מתאכלסות למעלה מ-1,000 יח"ד במספר פרויקטים למגורים בשכירות ארוכת טווח וביניהם: פרויקט "רנטן נווה שאנן" בחיפה (109 יח"ד), פרויקט הגדנ"ע בתל אביב (370 יח"ד), פרויקט בשכונת הרקפות בראשל"צ (216 יח"ד) ופרויקט "בית בפארק" באור יהודה (364 יח"ד).
שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין אמר: "משרד הבינוי והשיכון בראשותי ממשיך לשים לו מטרה לקדם את מיסוד שוק השכירות ארוכת טווח בישראל. נמשיך ונפעל להעצמת הפעילות במודל זה. תוכנית 'דירה להשכיר' מאפשרת לציבור השוכרים להנות מפתרון דיור בר השגה שמקדם משרדנו."
יו"ר דירקטוריון דירה להשכיר, אהוד אדמתי, הוסיף: "אני גאה ושמח על הצלחתו של מכרז נוסף מבית דירה להשכיר. סגירתו בהצלחה של מכרז זה מצביעה על אמון ציבור היזמים במודל "דירה להשכיר". נמשיך לקדם ולפתח את שוק השכירות המוסדית ארוכת הטווח בישראל".
מנכ"לית דירה להשכיר, ענבל דוד, הוסיפה: "אני מברכת את העיר אשקלון על חלקה במהפכת השכירות ארוכת הטווח בישראל, עם השלמתו המוצלחת של עוד מכרז במודל ״דירה להשכיר״ בעיר. זהו הפרויקט השלישי ששיווקה דירה להשכיר בעיר, ביחד עם רמ״י, ובסה״כ למעלה מ-1,100 יח"ד. ייחודיותו של הפרויקט הוא דירות קטנות הנותנות מענה לצרכיהם של זוגות, משפחות צעירות ולבני הגיל השלישי. חברת דירה להשכיר תמשיך לפעול להגדלת היצע ומגוון פתרונות הדיור לציבור השוכרים בישראל, כחלק מביסוס ופיתוח שוק השכירות ארוכת הטווח בישראל."
מנהל רשות מקרקעי ישראל, יעקב קוינט חתם: ״אני מברך על הצלחה נוספת של מכרז במסלול דיור להשכרה, והפעם בעיר היין אשקלון. שיווקן של 500 יח"ד במסלול זה מאפשר פתרונות מוזלים יותר לזוגות צעירים ולחסרי דיור באזורי הביקוש בכלל ובמכרז זה בפרט באשקלון. רשות מקרקעי ישראל פועלת בכל האמצעים העומדים לרשותה בכדי להגדיל את היצע יחידות הדיור ושברה השנה שיאים בשיווק של כ-90 אלף יחידות דיור. בכוונתנו להמשיך ולהקצות קרקעות לכלל צרכי המשק ובכללם לצרכי המגורים של אזרחי מדינת ישראל בהתאם ליעדים שקובעת הממשלה."
ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם הצטרף: ״העיר אשקלון נמצאת בתנופה אדירה של בינוי ופיתוח עם יישומו של הסכם הגג הגדול בישראל ובנייתן של למעלה מ-11 אלף יחידות דיור בשכונת עיר היין בלבד. לצד זה, אשקלון ממשיכה ליהנות מהגירה חיובית ומאטרקטיביות הן בקרב זוגות צעירים והן בקרב משפחות שבוחרות להקים בעיר את ביתם החדש ולגדל בה את משפחתם. הם עושים זאת בזכות מערכת חינוך מצטיינת, זוכת פרס החינוך הארצי, פתרונות התחבורה המתקדמים, הקמת מפעלי תעסוקה ותעשייה ואיכות חיים ברמה הגבוהה ביותר״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה