נדל"ן ותשתיות

רשות מקרקעי ישראל: אלה המכרזים שפורסמו באשדוד ובבית שמש

משרד הבינוי והשיכון פרסם מכרזים ל-4 מתחמים למסחר ותעסוקה בפארק לכיש, אשדוד, וכן לבניית 150 יח"ד לדיור מיוחד ברובע ד'2, בית שמש. ומה הצפיפות הממוצעת?
מערכת ice | 
רובע לכיש אשדוד (צילום הדמיה ארי כהן אדריכלים)
מכרזים חדשים באשדוד ובבית שמש פורסמו על ידי רשות מקרקעי ישראל. המכרז באשדוד הוא חלק מתוכנית תמל/1062 אשר מתפרשת על שטח של כ-617 דונם. המתחמים למסחר ותעסוקה מיועדים להבנות במסגרת שכונה למגורים השוכנת בחלק הצפוני של אשדוד, בין נחל לכיש ממערב לרחוב הרצל ממזרח, הכוללת כ-3,008 יח"ד בצפיפות ממוצעת של 29 יח"ד לדונם בצמוד לפארק נחל לכיש לצד קרית ספורט, שטחי מסחר ותעסוקה, מוסדות ציבור, מרכז תחבורה ושבילים.
במסגרת המכרז ישווקו ארבעה מתחמים המיועדים למסחר ותעסוקה. במכרז מזמינה רשות מקרקעי ישראל את ציבור היזמים להגיש הצעות לחתימה על חוזה חכירה לתקופה של 98 שנים, עם אופציה להארכה לעוד 98 שנים בגין השטחים שפרטיהם יפורסמו בחוברת המכרז. המכרז מיועד ליזמים/ קבלנים/ חברות בלבד אשר רוכשים זכויות בקרקע לייעודי מסחר ותעסוקה.
 
אשר למכרז בבית שמש, הרי שהוא חלק מתוכנית 102-0066951, במרכזה שכונת מגורים בת כ-1,322 יח"ד ברמות צפיפות שונות ותמהיל מגוון ועוד 150 יח"ד לדיור מוגן עם שירותים נלווים לצד שטחי מסחר, משרדים ותעסוקה, מבני חינוך וציבור ושטחים ציבוריים פתוחים, המתפרשת של שטח של כ-466.252 דונם ושוכנת מזרחית לכביש 38, מצפון לשכונה ד'1 ותל ירמות, מדרום לנחל ירמות והכניסה לעיר ומצפון מערב לשכונה ד'4.
במסגרת המכרז ישווק מתחם המיועד לדיור מיוחד – דיור מוגן. במכרז, בדומה לקודמו, מזמינה רשות מקרקעי ישראל את ציבור היזמים להגיש הצעות לחתימה על חוזה חכירה לתקופה של 98 שנים, עם אופציה להארכה לעוד 98 שנים בגין השטח שפרטיו יפורסמו בחוברת המכרז. המכרז מיועד ליזמים/ קבלנים/ חברות בלבד אשר רוכשים זכויות בקרקע לבניית 150 יחידות דיור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה