נדל"ן ותשתיות

עומר אדם חוגג, הקרב בהתאחדות הקבלנים והפטור מארנונה

קבוצת עזריאלי עם המגדל הגבוה בישראל, חברת הנדל"ן שמכרה הכי הרבה ב-2021, היתר הבנייה של קבוצת חג'ג', עומר אדם חוגג באילת, הקרב על ראשות התאחדות הקבלנים בוני הארץ, פטור מארנונה ממבנים נטושים | ידיעות הנדל"ן של השבוע ב-ice
מערכת ice |  1
נדל"ן (צילום פלאש 90/ גיל יערי)

קבוצת עזריאלי: אושרה בנייתו של המגדל הגבוה בישראל: 350 מ' גובה ולא פחות מ-91 קומות. הוועדה המקומית נתנה אור ירוק לבניית מגדל הספירלה של קבוצת עזריאלי בתל אביב. מתי יחלו העבודות ומה ההפתעה בחלק המגדל העליון? לידיעה המלאה לחצו כאן.

זו חברת הנדל"ן שרשמה שיא מכירות מטורף ב-2021: 1,135 יח"ד, כ-6,000 יח"ד בתכנון, ביצוע ושיווק ופרויקטים של מחיר למשתכן. אפי קפיטל סוגרת שנה מצוינת ולא תאמינו מה הסך הכולל שהרוויחה ממכירת דירות. לידיעה המלאה לחצו כאן.


קבוצת חג'ג': זה הפרויקט הענק שקיבל היתר בנייה: שני מגדלים רבי קומות לצד שני בניינים ושטחי תעסוקה ומסחר. פרויקט הדגל המרהיב של קבוצת חג'ג' בלב תל אביב עולה מדרגה. לידיעה המלאה לחצו כאן.

עומר אדם חוגג באילת: שובר שיאים בדמי השכירות: קניון מלכת שבא באילת, שהזמר המפורסם נמנה עם בעליו, הכפיל את דמי הניהול. לא תאמינו כמה נדרשים השוכרים לשלם למ"ר.לידיעה המלאה לחצו כאן.
 



פטור מארנונה? זו הצעת החוק שאישרה הממשלה: הפטור שאושר נוגע לנכסים שלא נמצאים בשימוש מתוך שאיפה להחזירם לשוק, אך ספק גדול אם היישום בפועל אפשרי. והיכן משתלבות הרשויות המקומיות? לידיעה המלאה לחצו כאן.

זו חברת הביטוח שמכרה נכס ביותר מ-100 מיליון שקל: חברת הבת של שלמה ביטוח התקשרה בהסכם מכר למלוא זכויותיה בנכס מקרקעין, כאשר סכום העתק ששולם יתקבל אצלה תוך מספר חודשים. לא תאמינו בכמה זינק שוויו מאז ספטמבר. לידיעה המלאה לחצו כאן.
ראש בראש: הקרב על נשיאות התאחדות הקבלנים מתחמם: סגן נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ ויו"ר ארגון הקבלנים והבונים מחוז תל אביב והמרכז, יהודה כתב, יתמודד על התפקיד מול הנשיא המכהן, ראול סרוגו, והדרמה רק התחילה באחד הגופים החזקים בנדל"ן. לידיעה המלאה לחצו כאן.


 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עומר אדם לא יחגוג הרבה זמן באילת.
    בני 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השוכרים יזכו בפיצוי על ההשקעה שלהם בחנויות ובית המשפט יאפשר להם לגמור את החוזה בלי לשלם פיצויים לחברה שלו
    סגור