נדל"ן ותשתיות

פינוי בינוי בכרם התימנים בתל אביב, מה הפרויקט שיבנה?

מידאס השקעות נדל"ן וחולון מוטורס קיבלו היתר בנייה לפרויקט ברחוב עזרא הסופר בעיר. ומה ייבנה במגרש הצמוד למקרקעין?
מערכת ice | 
נדל"ן בארץ (צילום פלאש 90)
מידאס השקעות נדל"ן דיווחה על קבלת היתר בניה לפרויקט ברחוב עזרא הסופר בתל אביב. בהודעה שפורסמה באתר הבורסה נכתב כי בהמשך לדיווח מיידי של החברה מיום 2 באוגוסט 2021 בדבר התקשרות החברה, יחד עם צד שלישי, כהגדרתו בדיווח הקודם, וחולון מוטרוס ליס בע"מ, חברה מקבוצת כוכב המערב, בהסכם לרכישת מלוא הזכויות במקרקעין המיועדים לפרויקט מגורים, מסוג תמ"א 38/2 ברחוב עזרא הסופר 14 בתל אביב.
כמפורט בדיווח הקודם, מתכבדת החברה להודיע כי התקבל היתר בניה לפרויקט, לפיו, בין היתר, ייהרס המבנה הקיים על המקרקעין ובמקומו יוקם מבנה חדש בן 8 קומות וקומת גג חלקית מעל 2 קומות מרתף בקיר משותף עם המגרש הצמוד למקרקעין.
 
בעלי הזכויות במקרקעין פועלים יחד עם בעלי הזכויות במגרש הצמוד לצורך קידום הקמת מבנה אחד על פני המקרקעין והמגרש הצמוד, באופן שהבניין החדש אשר יוקם על המקרקעין והמגרש הצמוד יחלוק גרם מדרגות, לובי כניסה, מתקנים טכניים וכדומה, וזאת בהתאם להיתר הבנייה שהתקבל למקרקעין.
למיטב ידיעת החברה ועל פי המידע שנמסר לה, המגרש הצמוד צפוי לקבל היתר בנייה להקמת הפרויקט המתכונן וזאת בכפוף לתשלום אגרות על ידי בעלי הזכויות במגרש הצמוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה