נדל"ן ותשתיות

קבוצת רוזיו מסתערת על פרויקט הבוטיק בתל אביב

פרויקט הבוטיק 'בן שפרוט 21' במתחם סומייל ברובע 4 בתל אביב יוצא לדרך. קבוצת רוזיו מדווחת על קבלת היתר בנייה ע"י הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בעיר
אור בוקר | 
תל אביב (צילום unsplash)
קבוצת רוזיו הודיעה כי קיבלתה היתר בנייה בפרויקט הבוטיק 'בן שפרוט 21' במתחם סומייל בתל אביב. מדובר בפרויקט שלישי של הקבוצה שיוצא לדרך בתקופה האחרונה: לפני כ-4 חודשים החלה בעבודות ההריסה לפרויקט ברחוב 'בן סרוק' הסמוך ולפני כשבועיים החלה בעבודות ההריסה לפרויקט 'פנקס ויצמן' הסמוך לכיכר המדינה ביחד עם חברת צמח המרמן.
פרויקט בן שפרוט כולל הריסתן של 11 דירות ישנות הקיימות בבניין משנות החמישים ובמקומו עתיד להיבנות בניין בוטיק בן 8 קומות הכולל 25 יח"ד, בתמהיל מגוון של דירות 4/5 חדרים בשטחים של 90-120 מ"ר ודירת ופנטהאוז ייחודית החולשת על קומה שלמה בשטח של 230 מ"ר ו-85 מ"ר מרפסות. הדירות בפרויקט נמכרות בין 56-65 אלף שקל למ"ר, המשקפים את מגמת המחירים בשוק.
הבניין החדש שיוקם צפוי לכלול 25 יח"ד כאשר 11 דירות מיועדות לדיירי הבניין. כל דייר קיבל תוספת של כ-20 מ"ר לשטח הדירה הקיים, מרפסת שמש בשטח של כ- 12 מ"ר, חנייה תת קרקעית, לובי מפואר, חדר עגלות ואופניים וכן מחסנים לשימוש הדיירים.
רחוב בן שפרוט הינו חלק ממתחם סומייל - המתחם החם ביותר הקיים היום בתל אביב ואחת מחטיבות הקרקע המרכזיות והחשובות בצפון-מרכז העיר הממוקם בין הצירים הראשיים: אבן גבירול, ז'בוטינסקי וארלוזורוב ומשתרע על שטח של 45 דונם.
יתרון המתחם הוא בקרבה לכיכר המדינה ולבתי קפה, מסעדות, מקומות בילוי ובתי חינוך מובילים כגון גימנסיה הרצליה. יתרון נוסף במתחם וסביבתו זה מרחק הליכה לים, ונגישות למזרח ומערב העיר באמצעות נתיבי תחבורה ציבורית משודרגים כשבעתיד יוקמו תחנות של הקו האדום, הירוק והסגול של הרכבת הקלה. 
זאת ועוד, מתחם סומייל הינו חלק מרובע 4 שנהנה מפיתוח עירוני מאסיבי מבחינת תשתיות, תחבורה ופנאי. בהשקעה של כ-120 מיליון שקל נחנך לפני פחות משנה מתחם ספורט עירוני ראשון בין הרחובות ארלוזורוב-רמז הכולל בין היתר בריכה חצי אולימפית, ספא, אולם כושר וחוגים מגוונים. הפרויקט עתיד לעלות על הקרקע בחודש מרץ הקרוב ואכלוס הדירות צפוי לעוד כשלוש שנים.  
 
יובל רוזיו, מנכ"ל ובעלים, קבוצת רוזיו ציין: "הפרויקט בבן שפרוט הוא השלישי בחצי שנה האחרונה שאנו מוציאים לדרך במתחם סומייל. בשל מיקומו האטרקטיבי, מתחם סומייל נחשב לאחד האזורים המבוקשים ביותר בתל אביב עם נגישות מרבית למוקדי בילוי, תחבורה, מוסדות חינוך וקהילה. כחלק מאסטרטגיית הקבוצה לאתר את האזורים בעלי הפוטנציאל הגבוה ביותר באזורי הביקוש - זיהינו את מתחם סומייל כדבר הבא, אנו מאמינים בו מאוד וממשיכים לפעול בו בפרויקטים נוספים".
קבוצת רוזיו בבעלות האחים יניב ויובל רוזיו פועלת בשוק הנדל"ן למעלה מ-20 שנים בייזום פרויקטים מובילים בתחום המגורים בדגש על התחדשות עירונית, פרויקטים של תמ"א 38/2 - הריסה ובנייה ובפיתוח של מתחמי פינוי-בינוי באזור תל אביב והמרכז.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה