נדל"ן ותשתיות

רווח כפול בשנתיים: עסקת הענק של מיליארדר קרנות הגידור

דניאל אוך, מייסד חברת קרנות הגידור אוך-זיף קפיטל, רכש פנטהאוז ב-93 מיליון דולר ומכר אותה ב-190 מיליון דולר. ומה כולל הנכס?
מערכת ice | 
ארה"ב (צילום unsplash)
עסקת ענק שכזו לא מתרחשת בכל יום, גם אם מדובר על האזור היוקרתי ביותר במנהטן. על פי העיתון "וול סטריט ג'ורנל", המיליארדר דניאל אוך, שייסד את חברת קרנות הגידור אוך-זיף קפיטל, מכר את דירת הפנטהאוז היוקרתית שלו במנהטן, עם נוף עוצר נשימה לסנטרל פארק, בסכום של כ-190 מיליון דולר. מדובר בקצת יותר מכפול מהמחיר אותו שילם עת רכש אותה ב-2019 – 93 מיליון דולר.
הפנטהאוז שהכפיל את שוויו תוך שנתיים בלבד נמצא במגדל סנטרל פארק סאות' 220, הנחשב לבניין המגורים היקר ביותר בניו יורק. הוא כולל ארבעה חדרי שינה ומשתרע על שטח של יותר מ-900 מ"ר 
עוד צוין בדיווח כי בעת רכישת הפנטהאוז לפני שנתיים, שילם אוך גם 2 מיליון דולר נוספים עבור דירה קטנה נוספת בבניין, אך לא ברור אם הדירה הזו נכללה בעסקה הנוכחית. כמו כן, דווח כי בעת המכירה אוך כבר לא התגורר בפנטהאוז, מאחר שהעתיק את מקום מגוריו לפלורידה משיקולי מס.
 
עסקת הענק הזו מצטרפת לשורה של עסקות בולטות בלוקיישן האטרקטיבי - מגדל סנטרל פארק סאות' 220. ג'ו צאי, המייסד השותף של עליבבא הסינית והבעלים של ברוקלין נטס מליגת ה-NBA, רכש אשתקד שתי דירות בבניין תמורת 157.5 מיליון דולר.
ב-2019 שילם מנהל קרנות הגידור, קן גריפין, לא פחות מ-238 מיליון דולר עבור דירה בשטח של 2,200 מ"ר במגדל - הדירה היקרה ביותר למגורים שנמכרה אי פעם בארה"ב. כידוע, השיא עשוי להישבר בזמן הקרוב, לאחר שרק בשבוע שעבר פורסם כי הועמדה למכירה אחוזה בבייל אייר בקליפורניה במחיר של 295 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה