כסף וצרכנות

בארצות הברית יש 22 מיליון מיליונרים, איך עשו זאת?

סקר של 10 אלף מכלל המיליונרים בארצות הברית גילה שכ-97% מהמיליונרים שנשאלו האמינו שהם שולטים בגורלם. זה עולה בהרבה על 55% מכלל האוכלוסייה הנסקרת שמחזיקים בדעה זו
מערכת ice |  1
מיהו עשיר? (צילום pexels edit ice)

להיות מיליונר זה אולי לא נדיר כמו שאפשר לחשוב. למעשה, יש כמעט 22 מיליון אנשים בארצות הברית שמוגדרים כמיליונרים עם מספיק נכסים כדי להתאים להגדרה, על פי מחקר משנת 2021 של קרדיט סוויס.

כריס הוגאן, מנחה רדיו ומחבר הספר "מיליונרים כל יום", סקר יותר מ-10,000 מאותם אנשים עשירים כדי לגלות את סוד ההצלחה שלהם. הוגאן טוען כי למד מהר מאוד שרוב המיליונרים אינם אלו שדווקא רואים בטלוויזיה.
 



"אלה אנשים קבועים, חרוצים, יומיומיים. הם לא נוצצים", אמר הוגאן. רובם צברו את הונם לאורך זמן על ידי קבלת החלטות נבונות, לדברי המחבר. יש לציין כי אוכלוסיית ארצות הברית עומדת על כ-330 מיליון אמריקאים, כך שהמיליונרים מהווים כ-7% מכלל האוכלוסייה.

"החשיבה מסוימת תרמה כמעט באופן אוניברסלי להצלחתם", אמר הוגאן. הוא גילה שכ-97% מהמיליונרים שנשאלו האמינו שהם שולטים בגורלם. זה עולה בהרבה על 55% מכלל האוכלוסייה הנסקרת שמחזיקים בדעה זו.
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק בישראל יש מליוני מליונרים ועדין אף אחד לא חושב שהוא
    יוסי 01/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שולט בגורלו, היום אין כמעט בית שווה פחות מ3 מליון (לצערי) שזה מליון דולר ... רק איפה תחושת ההגשמה של החיים? איפה השליטה על החים ? בישראל משלמים באיזור ה80 אחוז מס אם לא יותר. על כל שקל שאנחנו מרווחים המדינה לוקחת 80 אגורות אתם קולטים את זה ? אם זה במס ישיר מס הכנסה ואם זה במס עקיף כמו מעמ (כל דבר שאנחנו קונים) ואם זה במסים רנדומלים ( קנסות) ואם זה במכסים והטלים. לדוגמא דלק מורכב מ88 אחוז מס. רכב 120 אחוז מס. היום כל אחד נכנס לסופר קונה כמה גבינות לחם ואולי איזה עגבניה ומגיע ל300 שקל בקלות קניות לשבת א יורד מ1200. מי אמר יוקר המחיה ? הא.. בנוסף מעלים את מחיר החשמל , מים אנחנו המגזר שעומד בנטל צרכים לשלם יותר כאשר מעבירים את חוק החשמל שפחות או יותר אומר שלמגזרים מסוימים מותר להשתלט על אדמות
    סגור