TOP 5

חיות המחמד העשירות בעולם: כמה שווה הכלב המיליונר?

לא רק הכלב שמכר את הבית שהיה שייך מדונה, כמה וכמה חיות מחמד זכו לבעלים נדיבים במיוחד שהעניקו או הורישו להם הון. אלו חמשת העשירים שבהם
מערכת ice |  1
חיות המחמד העשירות בעולם (צילום פייסבוק/ Oprah Winfrey, Grumpy Cat)
היחסים בין בני האדם לחיות קודמים לקפיטליזם, אבל זה לא מנע מכמה אנשים עשירים במיוחד להשאיר את הונם הרב לחיות המחמד שלהם. מה שאומר שיש חתולים וכלבים על הפלנטה הזו שיש להם יותר כסף ממה שאי פעם הייתם יכולים לקוות לצבור במהלך חייכם.
כמה מהחיות העשירות בעולם הרוויחו את כספם דרך ירושה, אחרים עשו את זה באמצעות שיווק או משחק. הנה 5 החיות העשירות ביותר בעולם.
1. גונת'ר הרביעי
גונת'ר הרביעי הוא דור שני של כלבים מיליונרים - וכיום החיה העשירה ביותר בעולם. אביו, גונתר השלישי, ירש 80 מיליון דולר מהרוזנת הגרמנייה קרלוטה ליבנשטיין. הוא, בתורו, השאיר את הכסף הזה לבנו, שהמטפלים שלו השקיעו את הונו עד לנקודה שבה גונתר הרביעי הגיע לשווי של כ-400 מיליון דולר. בבעלותו אחוזות ברחבי העולם, הוא אוכל קוויאר מדי יום, ויש לו משרתת אישית משלו.

הכלב גונת'ר (CBS Miami, יוטיוב)
2. Grumpy Cat
"Grumpy Cat" (החתולה הממרומרת) – או בשמה האמיתי, Tardar Sauce, היא כנראה החיה המפורסמת ביותר על פני כדור הארץ, הודות לאחד הממים הפופולריים שנוצרו אי-פעם ברשת, בתמונת פניה הממורמרות. מלבד אימפריות המדיה החברתיות ואימפריות הסחורה שלה, היא גם שיחקה בסרט משלה, "Grumpy Cat's Worst Christmas Ever". למרות שהשווי הנקי שלה מוערך לעתים בכ-100 מיליון דולר, הבעלים שלה אמר שזה לא ממש נכון. ובכל זאת, זה בהחלט במיליונים - והרבה יותר ממה שאדם ממוצע מחזיק.

החתולה העשירה בתבל (Real Grumpy Cat, יוטיוב)
3. אוליביה בנסון
היא אולי בבעלותה של טיילור סוויפט וחולקת שם עם דמות של חוק וסדר: SVU, אבל אוליביה בנסון לא סתם יושבת אחורה ונותנת לכסף לזרום פנימה דרך הבעלים הנדיבה שלה. יש לה נוכחות עצומה במדיה החברתית ובנוסף היא כיכבה בפרסומות של לקולה ונעליים של Keds, ובסך הכל מחזיקה בהון אישי בשווי של כ-97 מיליון דולר.
 
4. הכלבים של אופרה ווינפרי
ללוק, ליילה, סיידי, סאני ולורן יש את הזכות להיות הכלבים של אופרה ווינפרי, וזה לבדו הופך אותם לעשירים ברוח, אבל יש לזה תוספת של ירושה מובטחת. ווינפרי כבר הסכימה להשאיר לחמשת הכלבים 30 מיליון דולר לאחר מותה.
 
5. ג'יגו
ג'יגו, התרנגול שהיה שייך בעבר למוציא לאור הבריטי המנוח מיילס בלקוול, יושב על ביצת זהב של 15 מיליון דולר. בלקוול מכר את העסק שלו ופרש מהעבודה שלושה שבועות בלבד לפני מותו, ולמעשה תיווך בין הכסף לחיית החמד שלו שהפכה למיליונרית. 

התרנגול שעשיר כמו בן המלך (BakLOL News, יוטיוב)
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חשוב לציין שהחתולה הממורמרת נפטרה ב-2019
    . 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גראמפי קאט מתה בגיל שבע בעקבות הסתבכות של דלקת בדרכי השתן ב-14 במאי 2019. היא מתה בביתה, בזרועותיה של טבת'ה בונדסן. משפחתה עדכנה ברשתות החברתיות ב-17 במאי 2019 על מותה וכתבה: "מלבד היותה התינוקת שלנו, וחברת משפחה אהובה, גראמפי קאט עזרה למיליוני אנשים ברחבי העולם לחייך - גם כשהזמנים היו קשים. הרוח שלה תמשיך לחיות באמצעות המעריצים שלה ברחבי העולם".
    סגור