נדל"ן ותשתיות

בכמה כסף שכרה חברת ההייטק flow משרדים בתל אביב?

המשרדים הושכרו על ידי איש העסקים רמי יהושע, בעסקה בשווי של כ-2.2 מיליון שקל לתקופה של 3 שנים. ומה המחיר למ"ר?
מערכת ice | 
הדמיית מתחם טרה בתל אביב (צילום ישר אדריכלים)
חברת הסטראט אפ flow שכרה משרדים חדשים מאיש העסקים רמי יהושע, בעסקה הנאמדת בכ-2.2 מיליון שקל. המשרדים, בשטח של 650 מ"ר, ממוקמים ברחוב השלושה בתל אביב, והושכרו לפי מחיר של 95 שקל למ"ר, וזאת לתקופה של 3 שנים.
חברתflow  נוסדה בשנת 2018 ושמה לעצמה למטרה לשנות את האופן בו צרכנים רוכשים מוצרים בחנויות פיזיות על ידי הצבת קופת התשלום ישירות על עגלת הקניות. הפתרון של החברה מבוסס על טכנולוגית המסוגלת לזהות כל פריט שהונח או הוסר מהעגלה ולחשב אותו בתשלום הסופי.
 
הפתרון של Flow כולל מסך מגע גדול הממוקם על העגלה ומשלב חוויה קנייה אישית עם הצעות ומבצעים המבוססים על העדפותיו של כל צרכן, מוצרים משלימים ומיקומם של המוצרים בחנות. המערכת שלFlow  הנה מודולרית וניתנת להתקנה על העגלות הקיימות בחנויות ללא צורך בשינויים משמעותיים מצד החנות.
רמי יהושע הוא פרסומאי ואיש עסקים, יו"ר ומנהל עסקים ראשי לשעבר של קבוצת הפרסום יהושע TBWA - מגופי הפרסום הגדולים בישראל. את דרכו בתקשורת החל ב-1985 כאחד ממקימי העיתון חדשות . ב-1991 הפך לשותף במשרד הפרסום "בילצקי, ערמוני, יהושע ובמאי 1994 הקים את משרד הפרסום יהושע ושות.' בשנת 1997 רכשה חברת הפרסום האמריקאית TBWA סכום של 25% מהחברה, ושמה שונה ליהושע/TBWA.
לאורך השנים רשם המשרד הישגים משמעותיים בעולם הפרסום ומהלכים שהפכו לקלאסיקה ומטבעות לשון בתרבות הישראלית. במשרד הפרסום מועסקים למעלה מ-150 עובדים ומשרדיה נמצאים בתל אביב. המשרד מייצג למעלה מ-50 מותגים ישראלים ובינלאומיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה