נדל"ן ותשתיות

קבוצת אלמוג מאכלסת שני מגדלים ראשונים בפרויקט הפינוי-בינוי ביבנה

אלמוג יבנה הוא פרויקט התחדשות עירונית רחב היקף בשכונת נאות שז"ר במרכז העיר; מנכ"ל הקבוצה יקי אמסלם: "רגע מרגש, קשרנו את עצמנו לתושביה של העיר ולעתידה"
מערכת ice | 
פרויקט אלמוג יבנה (צילום בני ונטורה)
קבוצת אלמוג מדווחת על אכלוס פרויקט אלמוג יבנה, פרויקט ההתחדשות העירונית הבולט בנאות שז"ר שבמסגרתו נבנו מגדלי המגורים הראשונים בשכונה. החברה קיבלה טופס 4 ובימים אלה ממש החל האכלוס של 2 המגדלים הראשונים, במהלכו ייכנסו לבתיהן 188 משפחות, 60 מתוכן הם דיירי תמורה אשר החזיקו בדירות ישנות בשכונה.
מדובר בפרויקט בינוי-פינוי, כאשר המשמעות היא שבעלי הדירות הוותיקים המשיכו להתגורר בבתיהם במתחם הצמוד לבנייה החדשה, ויעברו כעת ישירות לדירתם החדשה. עם האכלוס ופינוי הדיירים, ייהרסו הבניינים הישנים וייבנה השלב הבא בפרויקט. הפרויקט יצא לדרך לאחר כ-7 שנים של הליכי רישוי מורכבים ובשיתוף פעולה ותמיכה של עיריית יבנה.
 
פרויקט אלמוג יבנה עתיד לכלול 437 יח"ד ב-5 מגדלי מגורים בני 20 קומות כל אחד, בתמהיל של 3-6 חדרים וכן דירות פנטהאוז. הפרויקט ממוקם בקרבת הכניסה הצפון-מזרחית לעיר עם נגישות מיידית לצירי התחבורה הראשיים (כביש 42, כביש 4, כביש 431), וכן קרבה לשתי תחנות הרכבת בעיר. במסגרת פיתוח הפרויקט והשכונה יוחלפו כלל התשתיות, ייסללו כבישים חדשים, ייבנו פארקים וגינות עם מתקנים ומגרשי ספורט. המגדלים כוללים לובי מרווח ומעוצב, חדר כושר מאובזר ומועדון דיירים. לכל הדירות חניה תת קרקעית פרטית, מרפסות גדולות במיוחד ומפרט גמר מרשים.
אחד הדיירים הוותיקים, ברוך חנוך, מספר כי "אני גר פה משנת 77. הייתי בין הדיירים הראשונים. עליתי לארץ בעליית הנוער וזאת הדירה היחידה שאי פעם היתה לי. נכנסתי לדירה הזאת אחרי צבא, נשוי עם ילד אחד, היום אני סבא לארבעה נכדים. אני בנאדם שמח בחלקי, כל השנים חששתי ממשכנתא וחובות ולא קניתי דירה אחרת, ואלוהים רצה ועזר לי. יש לי היום דירת 4 חדרים של 74 מטר, ואני מקבל דירת 4 חדרים בגודל 100 מ"ר, עם מרפסת, חניה ומחסן". לדברי חנוך, "אלמוג נתנו לנו לאורך כל הדרך הרגשה מאוד חיובית והיו הוגנים מאוד, כל בקשה או צורך זכו לאוזן קשבת. קיבלנו דברים שלא חשבנו שאפשר לקבל".
דייר נוסף שייכנס לדירה חדשה הוא שלום בוחבוט, אשר מתגורר ברחוב כל חייו. לדבריו, "מאז שאני ילד קטן אני בבניין והאחיות שלי גרות בדירה ממול. היינו אמורים לקבל דירת 4 חדרים ושדרגנו ל-5 כדי שלכל ילד יהיה חדר משלו. גם האחיות שלי יקבלו בית חדש. הפרויקט נתן תקווה לאנשים ואפשר להם להתקדם ולהגיע למשהו שלא חשבו שיגיעו. זה תקופה אדירה ופרס גדול לכולם, ועכשיו נשאר רק ליהנות מזה".
לדברי מנכ"ל קבוצת אלמוג, יקי אמסלם, "כל פרויקט התחדשות עירונית הוא מיוחד ומרגש אבל במקרה הזה מדובר בפרויקט שקרוב ללבנו במיוחד, ושאיפשר לנו לתת ליותר ממאה משפחות דירה חדשה ואיכותית ואפשרות לעתיד טוב יותר. יבנה היא העיר שבה בחרנו למקם את מטה החברה ושבנינו בה בעבר בהצלחה את פרויקט קאזה. קשרנו את עצמנו לתושביה של העיר ולעתידה - לפרויקט בסדר גודל כזה יש השפעה על שכונה שלמה, הוא דוחף אותה למעלה, מחדש תשתיות ונראות, מייצר פארקים וגינות ומקדם את השכונה כולה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה