השוק

הראל רוכשת 20% מאלמוג נדל"ן לפי 700 מיליון שקל

ההשקעה תתבצע באמצעות הקצאת מניות להראל כך שהכסף ייכנס לקופת החברה ולא ילווה בהצעת מכר של בעלי השליטה בה; אלמוג והראל יקימו שותפות חדשה שתעסוק בהשכרת דירות לטווח ארוך
ניצן כהן | 
סמי בבקוב (צילום ורדי כהנא)
חברת הביטוח הראל ממשיכה בגל ההשקעות האלטרנטיביות. החברה תרכוש 20% מחברת הנדל"ן אלמוג שנמצאת בבעלות יצחק וליאורה אמסלם. העסקה תתבצע באמצעות הקצאת מניות כשהראל תשקיע בחברה 140 מיליון שקל לפי שווי חברה 700 מיליון שקל אחרי הכסף. הראל ואלמוג יקימו שותפות שתפעל בתחום הדיור להשכרה
אלמוג הינה יזמית נדל"ן וחברה קבלנית. הפרויקטים שלה החברה מפוזרים במספר ערים במרכז ביניהן תל אביב, הרצליה, שוהם, יבנה, חיפה ובת-ים. החברה פועלת בתחום הדיור המוגן, נדל"ן מניב ועוד. את קבוצת אלמוג ייצגו עורכי הדין אברמי וול ושרית פרלמוטר, וליוותה חטיבת בנקאות ההשקעות של קארדו הולדינגס בניהול רון שהם.
יקי אמסלם, מנכ"ל קבוצת אלמוג, מסר כי "אנו רואים בחיבור עם הראל הזדמנות בעלת ערך רב להמשך הצמיחה וההתפתחות הקבוצה בכלל ובתחום ההתחדשות העירונית בפרט. כמו כן ההשקעה תסייע בחיזוק הון החברה ותהווה מנוע צמיחה נוסף בתחום הדיור להשכרה שיהפוך לדומיננטי ביותר בשנים הקרובות בישראל".
העסקאות האלטרנטיביות בתקופה האחרונה הן החלופה הסבירה ביותר של המשקיעים המוסדיים לכך ששוק ההון נמצא ברמות גבוהה מידי שלא בטוח שמאפשרת תשואות גבוהות לאורך זמן. למעשה באמצעות השקעה אלטרנטיבית המשקיעים המוסדיים משקיעים סכומים גדולים בחברה ומלווים אותה לטווחים ארוכים תוך שהם מוותרים על סחירות ההשקעה בתמורה לתשואה גבוהה יותר.
הריבית האפסית שלא נראה שתעלה לשיעורים משמעותיים בשנים הקרובות מחייבת את המוסדיים לנהל את הכסף של הציבור באמת ולאתר עבורו השקעות שהן לא בשוק ההון כדי להניב את התשואות לאורך זמן. שוק הנדל"ן הוא שוק שפועל לטווחים ארוכים ולכן העסקה של הראל ואלמוג היא עסקה מעניינת מאוד עבור הלקוחות של הראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה