נדל"ן ותשתיות

השנה שלה: זו קרן הריט שגרפה רווח של 170 מיליון שקל

מגוריט מסכמת את שנת 2021 ברווח משמעותי. קרן הריט למגורים, המתמחה בשכירות לטווח ארוך, הודיעה על חלוקת דיווידנד של כ-12.6 מיליון שקל. דירקטוריון החברה אישר את הארכת הסכם הניהול בשבע שנים נוספות. ומה ההון העצמי?
מערכת ice | 
יור מגוריט ארז רוזנבוך (צילום עמית חכמוב)
מגוריט ישראל מסכמת עוד שנה רוויית פעילות המסמלת את חוזקו של שוק הנדל"ן למגורים בישראל.  קרן הריט למגורים המתמחה בשכירות ארוכת טווח, פרסמה היום בדוחותיה שסיימה את שנת 2021 ברווח כולל של כ-170.4 מיליון שקל, זינוק של למעלה מ-1,000% לעומת תוצאות שנת 2020, כאשר עליית המדרגה באה לידי ביטוי הן בפעילותה השוטפת בדמות זינוק בהכנסותיה משכירות בלמעלה מ-62% לכדי כ-32.3 מיליון שקל, והן בעליית שווי נכסיה בסך של כ-245 מיליון שקל.
בעקבות שורת הרווח חצתה מגוריט את סף מיליארד שקל בהון העצמי, העומד על 1.036 מיליארד שקל ומהווה כ-36% מסך מאזנה. כפועל יוצא של התוצאות החזקות ומדיניות הדיווידנד של החברה, הכריזה מגוריט על חלוקה של כ-12.6 מיליון שקל לציבור משקיעיה. נזכיר כי לאחר תאריך המאזן ביצעה מגוריט הנפקת הון מוצלחת של כ-154 מיליון שקל, הצפויה להגדיל אף יותר את הונה העצמי ולאפשר את המשך גידול פעילותה המהיר.
 
במקביל, אישרו ועדת הביקורת ודירקטוריון מגוריט את הארכת הסכם הניהול בשבע שנים נוספות, החל מסוף ספטמבר 2023. במסגרת החידוש, סוכם כי חברת הניהול תישא מעתה במלוא עלות שכר העובדים ובכך למעשה צפויה להקטין את הוצאותיה השנתיות של הקרן בכ-5-6 מיליון שקל.
במהלך השנה ביצעה החברה מספר רכישות - בין היתר בירושלים, תל אביב, בת ים וכן קיבלה ואכלסה פרויקטים חדשים בשיעורי תפוסה מלאים. נכון להיום, בבעלות החברה 32 פרויקטים הפרוסים באזורי ביקוש ברחבי הארץ ומכילים למעלה מ-1,750 דירות, מתוכן כ-600 מניבות ומאוכלסות ויתרתן בשלבי ביצוע.
 
"חוסנו ועוצמתו של שוק המגורים בישראל בא לידי ביטוי בדוחות השנתיים שלנו", מספר מתי דב, מנכ"ל מגוריט. "במהלך השנים האחרונות פעלנו בדינמיות רבה בשוק ורכשנו פרויקטים אטרקטיביים בפריים לוקיישן במחירים הנמוכים בעשרות אחוזים ממחירי השוק היום. במקביל, הקמנו מערכת משומנת של שיווק ותפעול הדירות להשכרה ובכך אנו נהנים מחד מרמות תפוסה מקסימליות וגידול ב-NOI, ומאידך מייצרים לדיירים חוויית שכירות ארוכת טווח מהנה".
יו"ר מגוריט, ארז רוזנבוך, ציין כי "בתור חברת הנדל"ן להשכרה ארוכת הטווח החלוצה והמובילה בישראל, אנו מרוצים מהתוצאות, המספרות מעט על הפוטנציאל העצום הגלום בשוק השכירות המוסדי, במיוחד לאור עליית המחירים המשמעותית בשוק הדיור בעת האחרונה, המחייבת את כולנו לייצר אלטרנטיבה ראויה של שכירות ארוכת טווח. אנו מובילים את מהפכת השכירות בארץ בתמיכת הגופים המוסדיים שהביעו אמון בפועלנו והשקיעו בהון החברה, ובאותה נשימה פועלים במישור הרגולטורי אל מול המחוקק על מנת לקדם צעדים שמטרתם הגברת האטרקטיביות של שוק השכירות ארוכת הטווח הן למשקיעים והן לציבור הצרכנים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה