נדל"ן ותשתיות

פינוי-בינוי: איפה ייבנו כ-700 דירות ב-5 מגדלים?

הועדה המחוזית ירושלים אישרה פרויקט פינוי בינוי של חברת אביסרור קשת נדל"ן בשכונת קרית מנחם בירושלים. במסגרת הפרויקט יהרסו 7 בניינים עם 175 יח"ד ובמקומם יבנו 5 מגדלים עם כ-700 דירות חדשות
מערכת ice | 
אלי אביסרור (צילום אתר אביסרור)
חברת אביסרור קשת נדל"ן (שותפות של חברת אביסרור משה ובניו וחברת קשת הצלחה נדל"ן) תקים פרויקט פינוי בינוי ברחוב קוסטה ריקה בשכונת קרית מנחם בירושלים. לאחרונה אישרה הועדה המחוזית ירושלים את התוכנית להריסת 7 בניינים בני 8 קומות עם 175 יח"ד ובמקומם בניית  5 מגדלים בני 30 קומות עם כ 700 יח"ד חדשות. בפרויקט גם שטחי מסחר וכן שטחי ציבור כבית כנסת, גני ילדים ומרכז קהילתי. התוכנית המפורטת נערכה ע"י אדריכל מנדי רוזנפלד.
 
התוכנית לפרויקט כאמור כבר אושרה בוועדה המחוזית והיא צפויה לקבל תוקף בקרוב, ולאחר מכן החברה תפעל להשלמת התכנון המפורט ולקבלת היתר בנייה. הצפי לאכלוס ראשון - כ-4 שנים. חברת אביסרור משה ובניו היא מהחלוצות בתחום ההתחדשות העירונית בישראל, והיא מקדמת בשנים האחרונות פרויקטים של "פינוי בינוי" בבאר שבע, אשדוד, רחובות וירושלים.
החברה מתמחה בייזום ופיתוח פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית, ובעלת ניסיון וידע נרחב בתחומי הביצוע, המשפט והמיסוי - לרבות סיוע משפטי בהסדרת הזכויות המשפטיות של הדיירים, תוך רגישות לאוכלוסייה חלשה, מבוגרת או בעלת צרכים מיוחדים.
 
אלי אביסרור, מנכ"ל אביסרור משה ובניו: "שכונת קרית מנחם בירושלים עוברת התחדשות מאסיבית בשנים אחרונות לצד התחדשות בנייני המגורים, ישנה גם תנופת פיתוח והתחדשות של כל המרחב הציבורי בשכונה. השכונה ממוקמת במיקום אסטרטגי כמו כן מיקומה בקצה העיר ובסמוך להרי ירושלים, הטבעת הירוקה המקיפה את העיר, מאפשר קרבה לשטחים פתוחים ירוקים. המתחם שאנחנו מתכננים לבנות, עתיד לייצר מרקם אורבני מתקדם וחדשני של בניינים חדשים עם מרחב ציבורי מפותח ואיכותי שישנו את פני השכונה לחלוטין וישפרו בצורה דרמטית את איכות חייהם של הדיירים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה