נדל"ן ותשתיות

זו העירייה שתגיש פרויקט התחדשות עירונית בשיתוף ישראל קנדה

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה יהוד-מונוסון מצטרפת כמגישת התוכנית במתחם בן צבי-כצנלסון. פרויקט התחדשות עירונית במתחם בן צבי-כצנלסון יוגש בשיתוף פעולה מלא בין העירייה ליזם
מערכת ice | 
ברק רוזן ICR קנדה ישראל (צילום חן גלילי)
מועצת העיר יהוד-מונסון אישרה לאחרונה את הצטרפותה של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה כמגישת התוכנית לקידום פרויקט התחדשות עירונית במתחם בן צבי-כצנלסון. ההחלטה על הצטרפותה של הוועדה הינה חלק ממדיניותה של ראש העיר, יעלה מקליס, לסיוע בקידום פרויקטים של התחדשות עירונית שיטיבו עם הדיירים במתחם.
מתחם בן צבי-כצנלסון, המיועד לפינוי-בינוי, כולל 11 בנייני מגורים עם 320 יחידות דיור ומרכז מסחרי ובו 7 חנויות. בהתאם לתכנון ייבנו במתחם 14 בנייני מגורים, בני 6-15 קומות, מעל קומה מסחרית ומבני ציבור, ובסך הכל 960 יחידות דיור חדשות. התוכנית כוללת גם מרחב ציבורי פתוח, סלילת מדרכות ושבילי אופניים.
 
בכדי להבטיח את הכדאיות הכלכלית של הפרויקט, מתנהל משא ומתן עם רשות מקרקעי ישראל להקצאת קרקע משלימה ליזם שתאפשר את התקדמות הפרויקט במתחם וכדאיותו. מהלך ההצטרפות של העירייה כיזמת בפרויקט, שהובילה ראש העיר, נעשה בשיתוף עם אגף ההנדסה, המינהלת להתחדשות עירונית, נציגות הדיירים במתחם ויזם התוכנית, חברת ICR ישראל קנדה.
העירייה, באמצעות המינהלת להתחדשות עירונית ביהוד-מונוסון, מלווה ומקדמת עוד כ-10 פרויקטים של פינוי-בינוי, שמטרתם להיטיב ולשפר את איכות דיירי המתחמים, שיקבלו דירות חדשות בבניינים מודרניים, בטוחים ונגישים עם מעלית וממ"ד, לצד יצירת סביבה עירונית, איכותית, נעימה ונגישה וחידוש פני העיר. מיד לאחר הגשת מסמכי התוכנית ובדיקתם, תדון הוועדה המקומית בהמלצה לוועדה המחוזית להפקיד את התוכנית להתנגדויות.  
 
ראש העירייה, יעלה מקליס, בירכה על המהלך ואמרה: "אישור המועצה להצטרף למגישי התוכנית הינה צעד חשוב נוסף בדרך להתחדשות עירונית בעיר. שיתוף הפעולה ההדוק עם יזם בפרויקט פינוי בינוי בן צבי- כצנלסון איפשר להצטרף ולקדם את הפרויקט החשוב בהליך מזורז. אני תקווה שגם יזמים נוספים יבחרו לשתף פעולה כדי שנוכל לקדם גם את שאר הפרויקטים בהקדם ובצורה מיטבית ואיכותית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה